Úprava dokončení objednávek
Lukáš (admin)
Upravili jsme proces dokončení objednávek, tak aby byl férovější jak pro prodávající, tak pro zákazníky.
Proč změnu děláme?
▔▔▔▔▔▔▔▔▔
Chceme předejít situacím, kdy zákazník reklamuje objednávku až po vyplacení zisku prodávající.
Jak to bude přesně fungovat?
▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔
Zákazník potvrdí, že je vše OK.
Nově zákazník může do 2 dnů od doručení zakliknout, že je objednávka OK. Když to udělá, prodávající od nás dostane peníze hned do Peněženky.
Zákazník má s objednávkou problém.
- Zákazník má maximálně 2 dny od doručení na nahlášení problému. Po tomto termínu od nás prodávající dostane peníze. Už nebude možné objednávku reklamovat ani žádat o vrácení peněz.
- Zákazník u objednávky jednoduše podá reklamaci a prodávající má pak omezený čas na ni reagovat. Jestli nezareaguje, vrátíme zákazníkovi peníze.
Výhody pro prodávající
▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔
Když zákazník potvrdí objednávku dřív, prodávající dostanete peníze rychleji. Navíc nově zákazníka lépe vyzýváme k možnosti udělit hodnocení a dát spropitné.
Kde zákazník najde tyto úpravy?
▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔
Tlačítka na potvrzení objednávky nebo nahlášení problému zákazník najde:
- na stránce “Můj přehled”
- v detailu objednávky
- v mailu o doručení objednávky
Jestli máte ke změně nějaké připomínky, přidejte příspěvek k tématu.
17
