Úprava dokončení objednávek

Lukáš (admin)
Upravili jsme proces dokončení objednávek, tak aby byl férovější jak pro prodávající, tak pro zákazníky. Proč změnu děláme? ▔▔▔▔▔▔▔▔▔ Chceme předejít situacím, kdy zákazník reklamuje objednávku až po vyplacení zisku prodávající. Jak to bude přesně fungovat? ▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔ Zákazník potvrdí, že je vše OK. Nově zákazník může do 2 dnů od doručení zakliknout, že je objednávka OK. Když to udělá, prodávající od nás dostane peníze hned do Peněženky. Zákazník má s objednávkou problém. - Zákazník má maximálně 2 dny od doručení na nahlášení problému. Po tomto termínu od nás prodávající dostane peníze. Už nebude možné objednávku reklamovat ani žádat o vrácení peněz. - Zákazník u objednávky jednoduše podá reklamaci a prodávající má pak omezený čas na ni reagovat. Jestli nezareaguje, vrátíme zákazníkovi peníze. Výhody pro prodávající ▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔ Když zákazník potvrdí objednávku dřív, prodávající dostanete peníze rychleji. Navíc nově zákazníka lépe vyzýváme k možnosti udělit hodnocení a dát spropitné. Kde zákazník najde tyto úpravy? ▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔ Tlačítka na potvrzení objednávky nebo nahlášení problému zákazník najde: - na stránce “Můj přehled” - v detailu objednávky - v mailu o doručení objednávky Jestli máte ke změně nějaké připomínky, přidejte příspěvek k tématu.