Spolehlivost zákazníků - fáze I.

Mirek (admin)
Právě jsme spustili tzv. spolehlivost zákazníka. Tu zobrazujeme slečnám u chatu se zákazníkem + na detailu objednávky. Přístup je takový, že pokud zákazník zaplatí alespoň 1 objednávku, bereme ho jako 100% spolehlivého. Pokud ještě žádnou nezaplatil, sleduje náš algoritmus jeho chování na chatu a případně procenta snižuje. Tím tato aktivita nekončí. Navážeme tím, že tato data ukážeme i zákazníkům samotným. Přidáme možnost nahlašovat zákazníka ze strany slečny. Plus další vylepšení. Nechte se překvapit. ;-) @slečny: budeme rádi za vaši zpětnou vazbu P.S. neprozrazujte "lumpům", jaké informace o nich vidíte ;-)
Tato diskuze byla uzavřena.
snehurka
1 zaplacena objednávka, 14 stornovany a spolehlivost 100%....to asi neni zrovna ferove
Zobrazit 2 odpovědi
Gerda
Tak to je skvělé. Jsem tu zatím nová, kontaktovala mě spousta "zákazníků" a kromě jednoho malého obchůdku z toho nic nebylo, přitom tvrdili, že si hned zakoupí.
Nozicka
Ja taky vcera odmitla os.schuzku a uz jsem hnusna pubertalni carodejnice,co ma odporny pahyly😁
Zobrazit 5 odpovědí
Savannah
moc děkujeme za tuto vychytávku, člověk hned ví, s kým má tu čest, výmluvy nevýmluvy. :) těším se na možnost nahlásit nebo zablokovat, to to dovede k dokonalosti!
Bernadette
Ještě připomínám, že by bylo fajn psat si informace do poznámek ke každému zákazníku 🙂 (jméno, co má rád, atd...)
Zobrazit 1 odpověď
Karkulka
Ahojky, mam dotaz. Můžeme my jako prodávající nějak hodnotit zákazníky? Myslím, že se většině stalo, že si zákazník o něco psal, individuální nabídka, atd. a pak třeba už neodepsal? Tak jestli bychom to my mohly nějak zaznamenat. Diky 😊
sunny
Moc děkuji za tuto možnost ❤️
Nozicka
Dekuji,aspon vim,s kym mam cest😜
GingerBitch
Je to super, díky! :P
Makin
Super, díky moc, zatím to vypadá hodně slibně.
SweetJeanette
Konečně! Díky moc. :-)
Sexyholka
Mockrát děkujeme :) jen tedy já jsem si rozklikla jednoho zákazníka, který si bohužel nevyzvedl zásilku na dobírku (a zrovna mi dala větší práci, než jiné, zákon schválnosti :D) a vidím u něj pouze "1 stornovaná objednávka / 0 nevyzvednutých dobírek", ale on si tu dobírku nevyzvedl, ale předpokládám, že KMat to pak hodí jako storno.. Já vím, že Vám mám napsat mail:/, já teď moc nestíhám, mail jsem Vám psala cca před měsícem ohledně tohoto zákazníka proč tam mám storno a Vy jste mi právě vysvětlili, že si bohužel nevyzvedl dobírku :/ můj mail je bio..... vím, mám napsat soukromě, ale já zrovna teď hrozně nestíhám a zákazníkovo jméno sem asi psát není vhodné nebo nevím O:) pokud mám napsat znovu mail, udělám to :)) ale asi zítra až:)) děkuju
DreamyDee
Super věc ! 😇 už jen chybí ⭐️Hvězdička⭐️ Která by šla přidat k oblíbeným zákazníkům v chatu, pro lepší přehled . Prodávající by si zákazníka “lajknula” dle libosti. Děkujeme ! 💋
Zobrazit 5 odpovědí
Bernadette
Mám radost, paráda to je 👌🤗
Luss
Vypadá to super, těším se na další novinky :)
Deisy
Parádní a moc supér 😍👍
snehurka
Super.
Rossie
Děkujeme😍
Sweet_y
Super👍🏻
Terinka
Vypadá to moc dobře 👌🙂
Victoria Rose
Super:)
Nellyen
Vypadá to opravdu super, děkuji.
Karkulka
Vypadá to zatím slibně, díky 😘