Spolehlivost zákazníků - fáze I.

Mirek (admin)
Právě jsme spustili tzv. spolehlivost zákazníka. Tu zobrazujeme slečnám u chatu se zákazníkem + na detailu objednávky. Přístup je takový, že pokud zákazník zaplatí alespoň 1 objednávku, bereme ho jako 100% spolehlivého. Pokud ještě žádnou nezaplatil, sleduje náš algoritmus jeho chování na chatu a případně procenta snižuje.
Tím tato aktivita nekončí. Navážeme tím, že tato data ukážeme i zákazníkům samotným. Přidáme možnost nahlašovat zákazníka ze strany slečny. Plus další vylepšení. Nechte se překvapit. ;-)
@slečny: budeme rádi za vaši zpětnou vazbu
P.S. neprozrazujte "lumpům", jaké informace o nich vidíte ;-)
25

snehurka
1 zaplacena objednávka, 14 stornovany a spolehlivost 100%....to asi neni zrovna ferove

Tak to je skvělé. Jsem tu zatím nová, kontaktovala mě spousta "zákazníků" a kromě jednoho malého obchůdku z toho nic nebylo, přitom tvrdili, že si hned zakoupí.

Ja taky vcera odmitla os.schuzku a uz jsem hnusna pubertalni carodejnice,co ma odporny pahyly😁

moc děkujeme za tuto vychytávku, člověk hned ví, s kým má tu čest, výmluvy nevýmluvy. :) těším se na možnost nahlásit nebo zablokovat, to to dovede k dokonalosti!

Bernadette
Ještě připomínám, že by bylo fajn psat si informace do poznámek ke každému zákazníku 🙂 (jméno, co má rád, atd...)

Ahojky, mam dotaz. Můžeme my jako prodávající nějak hodnotit zákazníky? Myslím, že se většině stalo, že si zákazník o něco psal, individuální nabídka, atd. a pak třeba už neodepsal? Tak jestli bychom to my mohly nějak zaznamenat.
Diky 😊

Moc děkuji za tuto možnost ❤️

Dekuji,aspon vim,s kym mam cest😜

Je to super, díky! :P

Konečně! Díky moc. :-)

Sexyholka
Mockrát děkujeme :) jen tedy já jsem si rozklikla jednoho zákazníka, který si bohužel nevyzvedl zásilku na dobírku (a zrovna mi dala větší práci, než jiné, zákon schválnosti :D) a vidím u něj pouze "1 stornovaná objednávka / 0 nevyzvednutých dobírek", ale on si tu dobírku nevyzvedl, ale předpokládám, že KMat to pak hodí jako storno.. Já vím, že Vám mám napsat mail:/, já teď moc nestíhám, mail jsem Vám psala cca před měsícem ohledně tohoto zákazníka proč tam mám storno a Vy jste mi právě vysvětlili, že si bohužel nevyzvedl dobírku :/ můj mail je bio..... vím, mám napsat soukromě, ale já zrovna teď hrozně nestíhám a zákazníkovo jméno sem asi psát není vhodné nebo nevím O:) pokud mám napsat znovu mail, udělám to :)) ale asi zítra až:)) děkuju

Super věc ! 😇
už jen chybí ⭐️Hvězdička⭐️ Která by šla přidat k oblíbeným zákazníkům v chatu, pro lepší přehled . Prodávající by si zákazníka “lajknula” dle libosti.
Děkujeme ! 💋

Vypadá to super, těším se na další novinky :)

Děkujeme😍

Super👍🏻

Vypadá to moc dobře 👌🙂

Super:)

Vypadá to zatím slibně, díky 😘