Důvěryhodnost zákazníků - fáze II.

Mirek (admin)
Co jsme právě přidali:
1. zákazník vidí o sobě stejná data, co vidí slečna
2. nový zákazník má výchozí důvěryhodnost 60%
3. může si ji zvýšit třemi způsoby: zaplacením objednávky, ověřením svého telefonního čísla, dobitím kreditu alespoň 300 Kč
Touto změnou chceme rozlišit pisálky od poctivých zákazníků. Budeme rádi za Vaši zpětnou vazbu.
Dále plánujeme tzv. "hodnocení od slečen" a možnost blokace.
31

To zní dobře, mám už dost pisálků.

Ano. Hodnocení od dam viditelné i pro ostatní by se hodilo. Narážím hodně na objednávače na dobírky, kteří je nevyzvedávají. Tak by si ostatní prodávající mohly dát na tyto lidi pozor. Možná bych i zvážila možnost u každé ženy zrušit si možnost odeslání na dobírku. U některých věcí bych to jistě využila.

Jsem zvedava jak to bude fungovat

Perfektní

Teprve se "rozkoukávám", ale zní to skvěle :)

Super, díky moc :)

Super nápad to hodnocení od slečen

Tak to je skvělé! Děkujeme za vylepšení :-)

Paráda, děkujeme;-)

Tyto nové funkce jsou opravdu super. Člověk hned ví s kým má tu čest. Dekuji

Nestydatka
Je možné objednávku od zákazníka, co nakupuje poprvé, odmítnout? Teď si ode mě jeden objednal dobírku a samozřejmě nemá v plánu si ji vyzvednout. Naštěstí to pro mě nebylo náročné ani finančně a ani časově.

Rád bych upozornil, že ta statistika poslaných zpráv je mylná. Tolik zpráv jsem neposlal ani ve snu. Počítá to násobně více zpráv než bylo skutečně odesláno, což jsem si i ověřil.

Bylo by možné přidat “nahlásit” nevím jestli jsem slepá, nebo to ještě není. Raději se ptám. Rada bych třeba měla možnost nahlásit chat :) dekuju

Děkujeme❤

Je to super, děkujeme 😊

úžasný, děkujeme <3

Paráda! Děkujeme 😊❤️

Bernadette
Super 🙂 a prosím a uplne novy zákazník tam nemá nic ?me občas píše někdo a nemá tam nic.