Zrušení objednávky prodávající

Leia Organa
Já bych tu ráda viděla i možnost zrušit objednávku (před jejím vyřízením) ze strany prodávající. Pro příklad, někdo si objedná na dobírku a nevyzvedne. Může si objednat klidně znovu a situace se může opakovat. Nebo nemusí být jeho chování hezké(zarezervují zboží, jen aby si mohli psát). I jsem tu viděla, že zákazníci hodnotí špatně(hvězdičky), ale napíšou že jsou spokojení a objednají znova a zase to stejné. Což moc nechápu. Měli bychom mít i my právo výběru. Samozřejmě takových zákazníků je naštěstí málo, ale zamrzí to. Děkuji Leia
5



Dobrý den.
Co se týká dobírky - nemáte pravdu. Pokud zákazník jedinkrát dobírku nevyzvedne, již nikdy u nás na dobírku nemůže objednat.
K možnosti zrušit objednávku - určitě není problém nás kontaktovat a říci, co se stalo / děje. Řada slečen to dělá již nyní. Určitě se budeme snažit Vám pomoci a vše vyřešit.
