Zrušení objednávky prodávající

Leia Organa
Já bych tu ráda viděla i možnost zrušit objednávku (před jejím vyřízením) ze strany prodávající. Pro příklad, někdo si objedná na dobírku a nevyzvedne. Může si objednat klidně znovu a situace se může opakovat. Nebo nemusí být jeho chování hezké(zarezervují zboží, jen aby si mohli psát). I jsem tu viděla, že zákazníci hodnotí špatně(hvězdičky), ale napíšou že jsou spokojení a objednají znova a zase to stejné. Což moc nechápu. Měli bychom mít i my právo výběru. Samozřejmě takových zákazníků je naštěstí málo, ale zamrzí to. Děkuji Leia
Rossie
Právo samozřejmě máme i my. Stačí napsat na email kalhotkomatu a oni objednávku zruší❤️ S láskou, Rossie
Mirek (admin)
Dobrý den. Co se týká dobírky - nemáte pravdu. Pokud zákazník jedinkrát dobírku nevyzvedne, již nikdy u nás na dobírku nemůže objednat. K možnosti zrušit objednávku - určitě není problém nás kontaktovat a říci, co se stalo / děje. Řada slečen to dělá již nyní. Určitě se budeme snažit Vám pomoci a vše vyřešit.
Zobrazit 2 odpovědi
Dianka
To je tedy náhoda, ze tady tento navrh prezentuješ zrovna ty, která následně posilas zákazníky (nebo to děláš dokonce sama?) aby dělali jiným holkam falešné objednavky a psali “výhružné” vzkazy :) :) Ano mas pravdu zrušení úplně zbytecne “vyhruzne” objednavky by se rozhodne hodilo :)
Blondýnečka
Souhlasím !:)
Nordic0
Som síce kupujúci ale určite tento nápad podporujem.
Vendulka
To se mi také stalo a souhlasím. Například má zákazník požadavek, který nechci nebo nemůžu splnit a jeho chování je nepříjemné.