Zrušení objednávky od prodávající

sunny
Milá redakce Kalhotkomatu i prodávající slečny,
myslím, že se toto téma tady už řešilo, ale jelikož je pro mne aktuální, tak ho připomenu. Chybí mi možnost zrušit objednávku. Jsem v situaci, kdy jsem dostala špatné hodnocení - ani nevím proč, kupující nereagoval na mé zprávy, neupřesnil žádné speciální požadavky, psala jsem víckrát ohledně informací - kdy budu odesílat, že se na nošení kalhotek těším, zprávu k fotkám z nošení... nikdy žádná odpověď.
Objednávku jsem pak krásně zabalila, přibalila dopis, vše, jak mělo být. Jakmile byly kalhotky doručeny, ten samý prodávající si u mne zarezervoval jiné zboží ( prozatím nezaplatil). Slušně jsem poprosila o hodnocení a ejhle - nebylo podle jeho představ. Hm. Tak má na to právo, i když je zajímavé, že má zarezervovanou další po obdržení kalhotek a nebyly specifikovány žádné požadavky. V tomto případě bych byla nejraději, pokud by tu druhou objednávku zaplatil, měla možnost ji zrušit. Taková objednávka by mne netěšila, neměla z ní radost a pak stejně trnula, že zase dostanu špatné hodnocení, i když se každé objednávce věnuji na 100%.
Budu ráda za vyjádření od redakce Kalhotkomatu, jestli by byla tato možnost reálná.
Děkuji všem a krásný víkend.
Sunny ❤️
5


Ahoj Sunny .. já bych to vůbec neřešila jestli se to smí nebo nesmí ty jsi svojí paní at jsi tady nebo jinde ať je to v pravidlech nebo ne a jestliže něco dělat nechceš tak to prostě nedělej ... pánovi napiš ať se nezlobí ale že po předchozí zkušenosti nemáš zájem a na info KM jednoduše napiš že prosíš o storno a hotovo... vyřešeno ... nezajem. Myslím ze pan by sám mohl pochopit jaka situace je. Sama jsem měla podobnou zkušenost s pánem a napsala jsem mu po tom co mi udělil špatně hodnocení ze bych byla moc rada kdyby ode mne už nikdy nic neobjednaval. Proste narovinu.