@zákazníci: Jak máme určovat "kvalitu" zákazníka?

Mirek (admin)
Vážení zákazníci, rádi bychom Vás poprosili o zpětnou vazbu. Stále častěji se stává, že zákazníci obtěžují slečny na chatu. Což pak má za následek pochopitelnou neochotu k chatování ze strany slečen. To je ale špatně vůči vám - slušným zákazníkům - a kazí to dojem z celého Kalhotkomatu. Řešením by bylo, aby slečny viděly, jaký má zákazník "rating". Rating by viděly *pouze* ověřené slečny. Veřejně by samozřejmě nikde nebyl. Ale přestože je služba absolutně anonymní, nemusí to být pro zákazníky příjemné. Proto se vás ptáme. Co bychom mohli slečnám u zákazníka zobrazovat (varianty, nápady k diskuzi): 1. počet zaplacených objednávek (absolutní počet) 2. počet zaplacených objednávek (pásma: >1, >5, >10...) 3. počet nahlášení ze strany slečen 4. má na kreditu více než 100 Kč / 500 Kč 5. ... Nebo bychom mohli tato vstupní data agregovat a přidělovat nějaké "odznáčky": 1. Nový (= nemá obj; slečny si nestěžují...) 2. Začátečník (= zaplatil 1 obj.) 3. Senior 4. Veterán (= více než 50 obj.) + k tomu negativní štítky, třeba červeně: A. Dobírka (= nevyzvedl dobírku) B. Chat (= 5+ slečen si na něj stěžovalo kvůli způsobu chatu) C. Fotky (= 5+ slečen si stěžovalo, že posílá fotky svého údu) ... Vše prosím berte jako myšlenky k debatě. Budeme rádi za libovolnou zpětnou vazbu. Děkujeme.
katrinka
Zdravím. Mně to bohužel nepřijde moc relevantní. Pro zajímavost jsem projela svůj chat a mrkla se na rating těch kecalů, kteří si se mnou hodiny psali, vymýšleli, co by ještě chtěli a pak nezaplatili. Jejich rating je 100% a když si jejich profil rozkliknu, je tam pouze počet nevyzvednutých dobírek. Proč chybí počet nezaplacených objednávek?
Zobrazit 1 odpověď
Mirek (admin)
Moc vám všem děkujeme za názory. Již asi máme představu, jak rating udělat. Další věc ale je to, že když už zákazník bude mít rating špatný + příp. ještě nějaké špatné hodnocení od slečny, tak prostě půjde a založí si nový profil. A z toho nás napadá jediná rozumná cesta: každý zákazník, kdo bude chtít psát na chatu si nejprve bude muset SMSkou ověřit svůj telefon. Podobně jako když chce poslat zboží na dobírku. Telefon samozřejmě zůstane bezpečně u nás.
Zobrazit 2 odpovědi
Angel1
Jak by ty odznáčky měly fungovat? Kdo je bude přidělovat? Admin? Na základě čeho? To mu každá budete posílat svoje návrhy na hodnocení a screeny konverzace? Když někdo dostane “stigma” tak si prostě založí nový účet a admin se z toho půjde oběsit. Jednodušší pro prodávající by v tomto ohledu bylo mít možnost otravné lidi ignorovat tlačítkem u jejich profilu. Pokud holce někdo tak vadí tak si ho zablokuje. Jednoduché a rychlé řešení.
Zobrazit 5 odpovědí
Savannah
ty odznáčky jsou super nápad, hlavně ty negativní, možná by po dosažení nějakého počtu odeslaných penisů a nevhodných konverzací mohl být i ban, ale chápu, že si stačí založit nový mail a je to nanovo. nicméně moc díky, že ta opatření zvažujete! <3
Zobrazit 8 odpovědí
Hot Samantha
Já jsem pro odznáčky a třeba i možnost objednání dobírky od určité ceny jen pro ty, kteří mají nějakou spolehlivost. Klidně ať nováček objedná dobírku, ale jen za nižší cenu.
Angel1
Nevidím důvod, proč by kupující nemohl mít profil, který by mimo něj viděli jen prodávající. Zákazník by si tam mohl napsat co ho zajímá, dát si tam avatara, mít tam info kdy byl profil založen a slečna by mu mohla poslat zprávu. Hodnocení bych nekomplikoval, holky tam mají hvězdičky, udělal bych to stejně. Jednoduché hodnocení po objednávce podle spolehlivosti třeba z několika daných voleb a je to. Zobrazení výše kreditu je kontraproduktivní, když se dá platit přes paypal.
Lui
A co takhle udělat hodnocení zákazníku na stejný princip jako je hodnocení u prodávajících? Slečna po každém nákupu ohodnotí kupujicího a dá počet hvězd. Potom si bude moci každá slečna rozkliknout profil kupujicího a uvidí jak je spolehlivý a jestli chce fakt nakoupit nebo jen si psát.
Zobrazit 8 odpovědí
Bernadette
Jsem prodávající a za mě super velmi se těším pokud uvidím jaká je zákazníka minulost zde 🤗 a jak psala Baculka slušným to vadit nebude a těm ostatním to stíží . Jsem zvědavá jak to dopadne děkujeme
Dianka
Jsem moc ráda že nad tím přemýšlíte a snažíte se udělat něco pro nás, moc za to děkuji.
Zobrazit 1 odpověď
Baculka1979
Slušným to vadit nebude, těm, co jen opruzují, to trošku ztíží situaci. K odehčení situace - proč mi nikdo nepošle čuráka :D? Já se podívám ráda, fotky si stáhnu a pak udělám video ohledně hodnocení zaslaných ocasů. Tak šup šup!
Zobrazit 6 odpovědí
DreamyDee
Popravdě , nevím jak to udělat , na zákazníka nejde kliknout (nemá profilovou stránku) takže to bude asi těžší vymyslet. Já osobně bych volila - ty odznáčky , popřípadě počet zaplacených objednávek / možná počet nahlášení Ty co ví a chtějí si něco koupit od dané slečny , i tak učiní :) Ráda bych je nějak ohodnotila :) i z mé stránky . samozřejmě že by se něco takového hodilo :) Takže díky za řešení k-mate 😇
Leia Organa
Nejsem kupující, ale souhlasím. Přece jenom když něco takového bude, pánové si budou dávat lepší pozor s bude to i motivace. Navíc pro ty stála zlatíčka by to bylo i hezké ocenění, že si jich vážíme a máme je rády. Hezký nápad. ❤️ Ti slušní stejně koupí a kdo jen obtěžuje, stejně nekoupí a dělá u toho víme co. 🤷🏻‍♀️
Prasisko
Mi se to jeví jako dobrý nápad. Pro obě strany. Jednak to vyfiltruje ty, co si to tu pletou se seznamkou a nemají v úmyslu nic kupovat, ale spíše spamovat slečny svými rádoby Krakeny a na straně druhé - čím lepší rating pro mě, tím osobitější přístup bych mohl čekat od slečny. Ale celkově jde v tomhle případě hlavně o zredukování zbytečně ztraceného času v podobě nikam nevedoucích keců na chatu. Na druhé straně existuje i ta možnost, že se najde taková prodávající, která bude chtít z principu jenom škodit (možná z důvodu, že si ještě nikdo neobjednal, tak bude nahlašovat kde koho, mstít se apod), ale to už je zase otázka, jestli takovéto ztížnosti budou zpětně dohledatelné a budou se nějakým způsobem řešit, jestli bylo nahlášení oprávněné atd a co všechno budou moci slečny nahlašovat. Celkově to je podle mě dobrý nápad.
Zobrazit 1 odpověď