Výhody pro velkoodběratele

PetrP666
Zdravím zdejší administrátory. Kalhotkomat si účtuje z dokončených objednávek odměnu ve výši 19%. To je všechno hezké. Pokud si ale srovnám obchody jiných eshopů, snaží se jejich majitelé obecně motivovat kupující tím, že jim poskytují nějaké bonusy za věrnost a slevy z objemu uskutečněných objednávek. Příjde mě docela neférové, že zákazník, který tady utratí za rok 5000 Kč, má stejné podmínky nákupu jako zákazník, který zde utratí třeba 50 000 Kč, nebo i více. Navrhuji motivovat zákazníky k nákupům tak, že byste významné zákazníky zvýhodnili a poskytli jim výhody ve formě bonusových kreditů. Ty byste jim připsali jednou ročně, nejlépe v lednu, k jejich účtům. Jednoduchý návrh.
1. roční objem menší než 10 000Kč bez výhod
2. roční objem nad 10 000Kč = zvýhodnění 1,2% = připsat 120 bonusových kreditů
3. roční objem nad 20 000Kč = zvýhodnění 2,4% = připsat 480 bonusových kreditů
4. roční objem nad 30 000Kč = zvýhodnění 3,6% = připsat 1080 bonusových kreditů
5. roční objem nad 40 000Kč = zvýhodnění 4,8% = připsat 1920 bonusových kreditů
6. roční objem nad 50 000Kč = zvýhodnění 6 % = připsat 3000 bonusových kreditů
atak dále
Co na to říkáte ? Je to rozumný a férový návrh, že jo. Stihnete zrealizovat do konce roku 2021 prosím?
12


The Lion Queen
Věřím, že spoustu slečen toto dělá pro své "stálé" zákazníky individuálně. Pokud vím, že daný klient u mě již nakoupil opakovaně, srazim mu cenu dolů nebo mu nastavím bezplatné nějaké doplňkové služby apod.
Tohle je snáz proveditelné než ukecavat celé stránky na nějaké bonusy 🙂

Mooncake
Já si teda myslím, že je tu dost věcí nefér. Že třeba i u prodávajících, které km vydělaly už pěkné prachy, bych jim to snížila třeba na 10%, ono těch 19 jde fakt znát, hlavně, když pak odečtou ještě 70kč za poštovné, že. :D A tedy, upřímně pochybuji, že kalhotky mají 70kč poštovné. 😅