Téma jen pro prodávající / nakupující

MadamAkane
Ahoj! Co takhle mít jedno fórum pro každou skupinu odděleně? 😁 myšleno tak, že by druhé nebylo ani k nahlédnutí. Přiznejme si nejsem jediná a občas mám třeba nutkání ptát se odkud některé kousky slečny sehnaly (k čemuž bohužel chat použít nejde) Fajn by bylo i oznámení na označení na fóru. Např. Na fb je odděleně zpráva a upozornění když někdo okomentuje něco co jste přidali. Něco v tomto stylu 😁 Ono působí docela neprofesionálně vypisovat ve fóru jména problémových zákazníků atd.
Janac
Máš zajímavé nápady 😉 jediné co mi zde vadí že prodávající zde na fóru se občas mezi sebou hádají to není úplně dobrá vizitka
JmenujiSeNatalka
Označení bych ocenila. Zbytek naprosto souhlasím s Peee ! Za mně zbytečné.
errorlevel
Osobně se mi to líbí jak to je. Že my se můžeme podívat co o nás slečny drbou, koho mají "za pisálka co nic nekupuje atd" a naopak taky. Takže za mne je to teď OK :) Ale jsem pro ať spolu slečny mohou přímo chatovat, jak tu bylo navrhováno.
Peee
Ahojky 1. Oddělené fórum je za mě asi zbytečná věc. Pokud chci nějaké z prodávajících něco sdělit, nemám problém jí to napsat rovnou sem. Navíc jsem zjistila, že naše projevování se zde ve fóru, může být i jistým přínosem. Zákazník má možnost nás poznat i bez jakékoli komunikace v chatu, což šetří náš čas. Řešíme tady celkem dost věcí, a na základě našich příspěvků se dá mnohdy odhadnout, co jsme vlastně zač. A i to může být poměrně dobrá reklama zvyšující prodej (někdy i naopak, záleží na úhlu pohledu pozorovatele). A co se (ne)profesionality týče... nehrotila bych to. Většina z nás profesionálky přece nejsme. ☺ A fórum speciálně pro nakupující? Chlapi si maj honit si ptáky nad věcma, který u nás poříděj, a ne si tady vypisovat. 😂😂😂 2. Oznámení o označení ve fóru bych určitě využila. ☺