Rezervace

LadyEv
Taky se vám, holky, stává, že si zákazník rezervuje zboží, tzn. že se zboží nezobrazuje ostatním potenciálním zájemcům, a pak si to ten zákazník ani nekoupí? Myslím, že by nebylo od věci to nějak dovymyslet. Má někdo nápad?
6


Slečno Blondyneckastudentka moc se omlouvám objednal jsem si u vás 3xsilonky ale bohužel nemůžu hned reagovat je to moje tajemství, jsem zadaný a zrovna to vyšlo tak že jsem odjel na dovolenou tak jsem doufal že to nikdo nekoupí a bohužel když jsem se vrátil tak jsem zjistil že už to není v nabídce!!!!Tak jsem nakoupil jinde.Moc mě to mrzí moc jsem se těšil.

Rezervaci zboží držíme jeden týden. Samozřejmě dobu můžeme zkrátit. Ale týden jsme zvolili podle statistiky, kdy nám reálně od zákazníku přijdou peníze. Nemalá část zákazníků platí i složenkou a tento převod trvá déle.
Kdybychom dobu zkrátili, budeme stornovat mnohem více objednávek, které reálně nakonec zaplacené jsou.
@Blondyneckastudentka Jak zmiňujete problém s opakovanou objednávkou od jednoho uživatele, který nikdy nekoupí. Pomohlo by, kdybyste měla možnost zrušit objednávku sama?


Mě osobně párkrát ano,ale nějak to neřeším. Nekoupí on časem koupí jiný. Někteří to mají jako sport je blokovat a nebo prostě našli lepší nabídku. Mají možnost rezervaci stornovat. ....Koukala jsem že aktivnich slečen a žen na Kalhotkomatu zase tolik není tak by to pro nás mohli udělat:). Co Vy na to pánové?





Blondýnečka
Neustále, dokonce jeden pán u mě zarezervuje ( už asi po páté) a ani jednou nic nekoupil...jako nevadí mi to, ale nechápu proč to dělá. Psala jsem i na kalhotkomat, jestli by se to dalo nějak vyřešit, odepsali, že blokovat ho nechcou, že je šance, že jednou něco koupí :D