Omezení rozesílání zpráv

Lauri
Celkem bych uvítala nějaké omezení pro nakupující, kteří se chtějí mermomocí s prodávající scházet. Myslím, že kdyby byla přidaná možnost zákazníka označit jako že chce osobní setkání, celkem využívána. Kalhotkomat by poté mohl zprávy Zákazníka zkontrolovat. A kdyby byl jeden zákazník nahlášení třeba od 3-5slečen, tak určité omezení na posíláni zpráv mimo objednávky. Myslím si, že by to kvitovalo spoustu slečen protože takové zprávy chodí na denním pořádku a opravdu nejsou příjemné.
Baculka1979
Mě tedy nikdo vidět nechce - asi bych se měla urazit?!😁😁. Ale jsem pro, aby byla kromě možnosti blokace i možnost "nahlásit profil" - myšleno zákazníka.
Zobrazit 4 odpovědi
Terinka
Nojo jenze ten problemovej zakaznik si ucet smaze a vesele zalozi novej 🙈 jinak by to mohlo fungovat dobre ale 👍
Zobrazit 5 odpovědí