Nespolehlivý zákazníci

KVĚTINKAVOŇAVÁ
Uvítala bych nějakou "černou listinu" kupujících. Dost často se mi stává že si zákazník zamluví objednávku, chce si psát a věnuji tomu dost času a energie... Když přijde na placení, přijdou výmluvy a natahování... Nakonec objednávku zruší... Po víc jak týdnu intenzivního psaní. Nechápu proč takový neplatiči mají 100% spolehlivost 🤦🏻♀️
9


Zajímalo by mě, jak často se Vám stává, že nakupující sám přijde s nabídkou, už spolu domlouváte i podrobnosti a najednou přestanou komunikovat. Stalo se mi to už 3x (jsem tady dohromady 2 dny i s cestou :D). Napsala jsem jim, o co teda jde a jestli bylo z mojí strany něco špatně a zobrazeno a nic.

Malá Víla
Ja uz tak nejak vytusim, ze to nikam nevede a prestanu reagovat. A do poznamky si k nemu napisu sproste slovo :D


Hezký večer,
tak třeba se mu s Vámi dobře psalo...Bohužel nepsal si nejspíš jen s Vámi ale i s jinými a nakonec jen u nějaké objednal.
Musím říci, že jsem zatím narazila na nikoho takového jen na férové zákazník. A taky jsem tu měla jedno storno ze strany kupujícího, ale napsal mi slušně důvod a já jeho nákup nechala zrušit.