Na co se Vás zákazníci často ptají?

Mirek (admin)
Připravujeme redesign toho, jak u nás funguje nápověda. Vzhledem k tomu, že se nás zákazníci málokdy na něco ptají, předpokládáme, že se hodně ptají Vás, slečny. Cílem tedy je, abychom dali dohromady kompletní seznam nejčastějších dotazů a doplnili stávající seznam (aktuálně zde: https://www.kalhotkomat.cz/clanky/casto-kladene-dotazy-faq/faq-zakaznici). Tím ušetříme Vám práci (psaní) + zejména vše zpřehledníme pro zákazníky.
Jaké otázky u vás padají nejčastěji ze strany zákazníka?
Děkujeme za pomoc.
1


Makin
Možná by bylo dobré i nějaké info ohledně zasílání na Slovensko. Stalo se mi, že byl zákazník ze Slovenska a ptal se mně třeba na dobu doručení, pak i kam mu balíček přijde, jak to má zadat, atd.... A já jsem mu neuměla odpovědět, protože jsem nikdy před tím zákazníka ze Slovenska neměla. Nakonec to nezaplatil, těžko říct jestli z toho vycouval, nebo třeba i s tím měl nějaký problém. Takže bych se zaměřila i na toto, pokud to teda ještě nikde nemáte 😁 Prostě udělat nějaké info zvlášť pro zákazníky ze Slovenska, nebo případně i dalších cizích států, úplně nepředpokládám, že by sem chodili třeba Němci, ale Čech nebo Slovák, žijící třeba v tom Německu, sem zavítat může.

Mně se často ptají na dobu doručení se Zásilkovnou i s poštou. A taky co všechno budou muset vyplnit při objednávce. Což si ale myslím, že je všechno ve FAQ, jenže to evidentně spousta lidí vůbec nečte. Možná by takové základní info stálo za to rozeslat při registraci do zpráv v účtu (pokud se teda tak už neděje), nebo ho nějak na úvodní stránce zvýraznit.
No a mnozí se mě pak ptají, jak tedy mají vůbec objednat.. Ale u takových nakonec vůbec na nějakou objednávku nedojde, takže ti si spíš asi chtějí jenom dopisovat a tohle je dobrý téma na úvod 😄.

Nejen mě do zpráv ale i tady do fóra se zákazníci často ptají a vyžadují osobní schůzku a další služby 🤷♀️ Pokud odpovím do zprávy ne - žádný obchod neproběhne. Poslední dobou se mi zda, že je tu víc zákazníků, kteří hledají “společnost” a něco víc, než ti co mají rádi: ponožky, kalhotky, nožičky a další. Nevím jestli je to novinka a mate třeba tyto a podobné služby na osobních setkání v plánu přidat do nabídky i s on-line službami. Jestli to sem nepatří - smažu to 😁 hezký večer

Já bych se chtěla zeptat protože mám pocit že to asi musí být nějak složité – mám dojem že spousta zákazníků netuší jakým způsobem dát hodnocení slečně. Celkem často se mi stává že mi zákazník do zprávy napíše jak to bylo úžasné a tak dále ale hodnocení prostě nedá protože netuší jak na to a já mu nemůžu poradit protože to samozřejmě nevím taky když netuším jak to vypadá z pohledu zákazníka. Nebylo by možný nějakým způsobem tuhle věc usnadnit? Díky za info