Možnost smazat zprávy

JmenujiSeNatalka
Dobrý den všem. Znovu otevírám toto téma. Žádám zda by bylo možno zařadit funkci na mazání zpráv v chatu. Můžeme nechtíc poslat VELMI intimní a soukromé informace a z mohou být z toho nepěkné komplikace. ( vím, že se v minulosti řešili problémy s reklamacemi a případnými smazanými zprávami, nejsem IT technik ale v “historii” by toto mělo být nejak dohledáno pro tento případ, ne? Však se říká co je jednou na síti je navždy na síti 😀) Myslím, že hovořím nejen za sebe ale také za prodávající či kupující. Vyjádřete prosím svůj názor, díky . Fajn den☺️
Doživotnísluha
Tohle vám km nikdy nepovolí .
Megan_x
Souhlasím, prosím o nastavení možnosti smazat zprávu, fotku v chatu. Chyba se stane a pak není cesty zpět, děkuji.
lilliishere
Taky si myslím, že by to bylo skvělé. Když mám v jednu chvíli více lidí, tak se mi například dnes stalo, že jsem omylem poslala odkaz na stažení mých fotek pro jiného uživatele, který si je koupil místo odkazu na potvrzení soukromého prodeje prádla…
honeybunny_