Možnost reakce na hodnocení

Dianka
Ahoj všichni, všimla jsem si že spousta holek tady, má na profilu printscreeny svých špatných hodnocení, které dostaly a u toho napsanou svoji reakci. Logicky se chtějí také vyjádřit, pokud dostanou špatné hodnocení a připadá mi proto škoda, že takovou možnost my holky nemáme. Chtěla bych poprosit kalhotkomat, jestli by se mohl zamyslet nad možností, že by na hodnocení mohla reagovat také prodávající. Samozřejmě například i poděkovat za hezké hodnocení, nebo naopak, pokud dostane nějaké negativní, aby měla možnost se také vyjádřit. Díky a všem hezky den :)
14


SweetMonny
Nejlepší nápad, díky že jsi to napsala aspoň nemusím zakládat nové téma :) tohle je hodně potřeba

Blondýnečka
Souhlasím, některé hodnocení jsou nezasloužené a mělo by se na ně reagovat. Příjde mi, že kalhotkomat se zaměřil hlavně na svoje zákazníky, než na prodávající.
Prodávající slečny mají (když to napíšu škaredě ) držet hubu a krok a zákazník si může navymýšlet hory, doly a všichni mu mají vyhovět. Navíc mají zákazníci garanci vrácení peněz, když nejsou spokojeni, takže to mohou řešit přes kalhotkamat, požadovat platbu zpět a nedávat hned negativní komentáře.
Mám dva nezasloužené hodnocení, z jednoho bylo zřejmé, že jde pánovi jen o to, aby dostal další věc zadarmo.Napsal, že komentář nechá smazat , když mu pošlu kalhotky zdarma a mimo kalhotkomat se to mělo odeslat . Psala jsem kalhotkamatu jak to tedy vyřešit, když za posílání věcí mimo kalhotkomat je zrušení účtu.. ani mi neodepsali. Takže bránit se nemáme jak a domluvit smazání komentáře, také ne...
