Možnost psát si se zákazníkem před objednávkou

Rossie
Myslím, že už jsem tu někde podobný návrh četla. Docela postrádám tuto možnost. Podle mě by to i ocenili zákazníci. Pokud by něco chtěli, prostě by jednoduše slečně napsali a domluvili se... Být v kontaktu je tu podle mě důležité❤️ S láskou, Rossie ❤️
starykocour
Ano, mně by se to líbilo i jako seznamka ....
Roxie Beast
Určitě, bylo by to výhodné pro prodávající i pro zákazníka. Případně by bylo možné aktualizovat nabídku, pokud by nebylo k dispozici vše podle klientových představ.
Zobrazit 1 odpověď
Rebeka_Dy
Souhlas. Taky bych uvítala tuto možnost :)
Hřebec
Napsala jsi to přesně.Když nemůže napsat napiš na messenger který mám.Určitě by bylo rychlejší než čekat.
Zobrazit 1 odpověď
Baculka1979
Přesně - JE to potřeba. A taky to bude ekonomicky výhodné i pro vás - zákazníci tu budou trávit více času a budou i více objednávat, když budou netrpělivě čekat na reakci na svou zprávu. Fakt není nač čekat. Tak už nám napište, že na tom pracujete ! :D
Zobrazit 7 odpovědí