Možnost nahlášení kupujícího

JmenujiSeNatalka
Můj profil Moje nabídky
Dobrý den,
nevím zda to tu již bylo.
Ocenila bych možnost,nahlásit kupujícího v chatu.
Píše-li kupující agresivní,nevhodné zprávy či zprávy sdělující kontakt. údaje nebo @ .
Bych byla moc ráda možnost tuto osobu ihned nahlásit.
...další slečny by se nevystavovali riziku čelit odporným zprávám a zabránili bychom i dalším komplikacím jako byla aféra muž co nás lákal na Insta,že tam jsou naše fotky a dal to známe všechny....
Děkuji
20


Dobrý den,
děkujeme za Váš názor. O problému víme a právě je naší hlavní prioritou. Jediným východiskem je asi ověřování zákazníků (SMS, doklad, ...). To ale odradí nemalou část zákazníků a způsobí pokles objednávek (dle dotazníku na zákazníky). Zvažujeme tedy, jestli takové řešení "za to stojí".


The Lion Queen
Funguje když napíšete na @ KM o koho se jedná, co píše, případně okopirujete text. Do pár hodin přijde @ s vyjádřením, většibou blokace daně osoby. Ale chápu myšlenku, bylo by to jednodušší tady na pár kliknutí než se crcat s @ 🙂

Nestydatka
Další nabídka os setkání, už mě to nebaví, poslala jsem dotaz přímo kmatu, ať se vyjádří. Třeba sem tuto možnost přidají :)))


Díval jsem se do pravidel komunikace, cituji odstavec:
Možnost nahlášení
Narazíte-li na obsah, který porušuje tato pravidla a naše Obchodní podmínky, můžete nám jej kdykoli nahlásit u konkrétní nabídky, profilu, povídky, příspěvku na fóru nebo ve zprávách.
Mě se u profilů prodávajících, záložka "O mně", zobrazuje dole hypertextový odkaz "nahlásit prodávající". Měly by jste to mít snad dost podobné. Podle mě ta možnost existuje.

Nestydatka
Skvělé řešení a dávno tu mělo být. Když lze nahlasovat tady na fóru, tak proč ne ve zprávách... A jestli my pak dostáváme blokace za porušení pravidel zákazníky, tím spíš, vždyť se nemáme jak bránit!

Naprosto souhlasím! Blokací či vyřešením našeho konfliktu se tito klienti vrhnou na ostatní prodejkyně a dělají jim opět zle... Pokud se někdo neumí k ženám chovat ani s minimálním respektem, neměl by přece mít možnost, využívat tuto stránku k pouhému vylévání frustrací a agrese... Myslím, že většina z nás tu se zákazníky jedná slušně, takže by tato hodnota měla být zachována oboustranně. A to je pouze jeden aspekt, to že si někteří neumí přečíst pár pravidel, za což pak můžeme být penalizovány my místo zákazníka, viz předání kontaktu, je další závažný problém.

Makin
Určitě, taky by se předešlo tomu, že by pak X slečen muselo řešit s podporou to, že dostaly blokaci, za to, že jim někdo poslal kontakt na sebe....