Možnost nahlášení kupujícího

JmenujiSeNatalka
Dobrý den, nevím zda to tu již bylo. Ocenila bych možnost,nahlásit kupujícího v chatu. Píše-li kupující agresivní,nevhodné zprávy či zprávy sdělující kontakt. údaje nebo @ . Bych byla moc ráda možnost tuto osobu ihned nahlásit. ...další slečny by se nevystavovali riziku čelit odporným zprávám a zabránili bychom i dalším komplikacím jako byla aféra muž co nás lákal na Insta,že tam jsou naše fotky a dal to známe všechny.... Děkuji
Mirek (admin)
Dobrý den, děkujeme za Váš názor. O problému víme a právě je naší hlavní prioritou. Jediným východiskem je asi ověřování zákazníků (SMS, doklad, ...). To ale odradí nemalou část zákazníků a způsobí pokles objednávek (dle dotazníku na zákazníky). Zvažujeme tedy, jestli takové řešení "za to stojí".
Zobrazit 2 odpovědi
Littleslut
Žádám o to samé, hned první kluk co mi psal mě zkoušel vydírat o fotky. Ocenila bych možnost nahlášení uživatele.
Zobrazit 1 odpověď
The Lion Queen
Funguje když napíšete na @ KM o koho se jedná, co píše, případně okopirujete text. Do pár hodin přijde @ s vyjádřením, většibou blokace daně osoby. Ale chápu myšlenku, bylo by to jednodušší tady na pár kliknutí než se crcat s @ 🙂
Nestydatka
Další nabídka os setkání, už mě to nebaví, poslala jsem dotaz přímo kmatu, ať se vyjádří. Třeba sem tuto možnost přidají :)))
Zobrazit 7 odpovědí
Karkulka
Nebylo by od věci také dát kolonku do detailu zákazníka s tím kolik zaplacených objednávek zrušil nebo tuto objednávku ze zaplacených vymazat.
Zobrazit 8 odpovědí
PetrP666
Díval jsem se do pravidel komunikace, cituji odstavec: Možnost nahlášení Narazíte-li na obsah, který porušuje tato pravidla a naše Obchodní podmínky, můžete nám jej kdykoli nahlásit u konkrétní nabídky, profilu, povídky, příspěvku na fóru nebo ve zprávách. Mě se u profilů prodávajících, záložka "O mně", zobrazuje dole hypertextový odkaz "nahlásit prodávající". Měly by jste to mít snad dost podobné. Podle mě ta možnost existuje.
Zobrazit 4 odpovědi
Luca Bertol
Za zákazníky se připojuji 👍
VViky
Souhlas 👌
Lady666
Souhlas 👌
Nestydatka
Skvělé řešení a dávno tu mělo být. Když lze nahlasovat tady na fóru, tak proč ne ve zprávách... A jestli my pak dostáváme blokace za porušení pravidel zákazníky, tím spíš, vždyť se nemáme jak bránit!
Zobrazit 4 odpovědi
Karkulka
Jsem určitě pro😉
Bernadette
👍👍👍
Malá Víla
Dobry napad
Lily25
Naprosto souhlasím! Blokací či vyřešením našeho konfliktu se tito klienti vrhnou na ostatní prodejkyně a dělají jim opět zle... Pokud se někdo neumí k ženám chovat ani s minimálním respektem, neměl by přece mít možnost, využívat tuto stránku k pouhému vylévání frustrací a agrese... Myslím, že většina z nás tu se zákazníky jedná slušně, takže by tato hodnota měla být zachována oboustranně. A to je pouze jeden aspekt, to že si někteří neumí přečíst pár pravidel, za což pak můžeme být penalizovány my místo zákazníka, viz předání kontaktu, je další závažný problém.
Zobrazit 1 odpověď
Makin
Určitě, taky by se předešlo tomu, že by pak X slečen muselo řešit s podporou to, že dostaly blokaci, za to, že jim někdo poslal kontakt na sebe....
Zobrazit 1 odpověď
Victoria
Souhlasím! 😊