kolik hvězdiček bi ste daly provající které 5 odloží znění datum

znak2020
důvod - jedna - nebyl čas
důvod 2 zapoměla jsem
důvod 3 byla jsem ve fitku promin
důvod 4 dostala jsem krámy od kládám o týden
po týdnu zítra pošlu :D
at odloží odeslání , měly tu být dvvě provize spolehlivé nižší nespolehlivé vyší ....
4



Malá Víla
Jestli jsi byl nespokojený, tak hodnoť podle sebe. Jak to máme my vědět? Třeba některá odložila desetkrát a zákazníkovi to i tak stálo za to. :D
Já bych místo dvou provizí zavedla hodnocení zákazníků. To by byla teprve smršť ;).

oh.baby88
Dle mého názoru takový lidi tady nemají co dělat🤦♀️Chápu posunutí z vážných důvodů, ale “zapomněla jsem” a “byla jsem ve fitku” je vrchol nezodpovědnosti. Slečna tvou objednávku přijala a tím se zavázala ji včas dle domluvy dodat.

Peee
To je uplne uzasny, jak si spousta zakazniku mysli, ze zijeme pouze Kmatem. Napadlo Te treba, ze vetsina z nas prodavajicich studuje, chodi do prace, maji rodiny a plno povinnosti okolo? Take jsou tu faktory typu nepravidelna menstruace, nekdy ma zena take tzv. "sussi obdobi", kdy kalhotky treba i po 2dnech noseni jsou sotva citit atd. Za me osobne radsi dvakrat posunu datum odeslani a vykompenzuju to nejakymi darecky navic, nez abych odeslala balicek, kterym si nejsem na 110% jista. A muzu rict, ze zadny z mych dosavadnich zakazniku s tim nemel nikdy problem, uvedomuji si totiz, ze na techto strankach prodavame zbozi velmi delikatniho charakteru a priprava tohohle zbozi proste vyzaduje cas.
Pokud nechces cekat, je tu vzdycky moznost, objednavku vystornovat a oslovit s obdobnym, pozadavkem jinou slecnu. A presne to bych udelala s objednavkou Tebou zminovane slecny. Evidentne ma tu objednavku uplne na salamu, o cemz svedci i ty jeji "duvody". :)

Blondýnečka
Nevím, ale já se snažím posílat do toho času, než zasilkovna balíček odesílá, což je cca do 13:00, protože když přijdu na zásilkovnu později , tak to stejně pípne paní na druhý den a druhy den se to odesílá, takže balíček stojí skoro den na zásilkovně, a jelikož se snažím odesílat věci za ,, čerstva, aby to na to na té zásilkovně takhle nestálo a den předem vím, že to nestihnu, tak to raději o den posunu. Navíc pokud chceš opravdu čerstvě udělané kalhotky , tak si hold musíš počkat. Není to jako nové oblečení, někde na skladu , které stačí hodit do krabice a poslat. Plus balíček lze poslat pouze 3 dny v týdnu, max čtyři , pak už je zas riziko, že to zůstane na zasilkovne / poště .
Je to těžké občas skloubit školu a Kmat, navíc s více objednávkami. Takže musíš pochopit, že každá z nás má svůj život, nějaké povinnosti atd., nevěnuje se pouze Kalhmatu


Deisy
Já odložila maximálně jen kvůli menstruaci, jinak odeslala vždy podle nastavení nebo odložila na přání zákazníka, když mu do toho něco přišlo... Jinak takhle hloupé výmluvy by mě ani nenapadli napsat. Kdybych musela změnit datum, určitě bych napsala pádný důvod.

Nestydatka
Bohužel stává se. Já třeba občas musím odložit o den, protože paní na zásilkovne je nespolehlivá. S těmi krámy tak to je taky nevyzpytatelny. Dej nižší hodnocení. Víc nezmůžeš.

Makin
Tak zrovna tohle jsou takový blbý výmluvy. Ono se může stát cokoliv, stačí aby se toho v práci nakupilo víc, nebo když se ráno slečna probudí s horečkou, tak asi taky nic. Myslím, že důležitý důvod zákazník pochopí, všichni víme, že občas všechno nejde podle plánu, ale "zapoměla jsem", "byla jsem ve fitku", to být zákazníkem, asi bych objednávku zrušila a vykašlala se na to. Jinak já osobně se snažím vždycky myslet na to, jak na tom kdy budu a kdy je reálný stihnout připravit objednávku a otočit se s ní na poště/zásilkovně. Párkrát jsem si nebyla jistá, tak jsem radši zadala datum později a zákazníkovi napsala, že se ale budu snažit odeslat během pár dní, že pozdější datum je jenom pro jistotu.

Taky se mi často stává ze měnim datum .. třeba i dvakrát nebo třikrát :) každá z nás má proste i spoustu jiných povinnosti a aktivit než je to být tady :) Já jsem třeba 95% času bez auta a zasilkovnu mám dva kilaky .. někdy se proste stane ze mi nevyjde tam dojit. Chápu ze když je někdo z města a zasilkovnu má kousek tak to má snadný ale třeba já to tak zrovna nemám .. Důvodu muze být spousta a každý má jiné možnosti, skutečně to není jen o tom zda se mi chce nebo nechce. Zatím jsem se vždy setkala s pochopením od zákazníků. Asi jde i o to jakym způsobem slecna komunikuje. Pokud takto stroze jak popisuješ tak je to určitě špatně - Jako “zapomněla jsem” nebo “nebyl čas” je dost divne vysvětlení ..... měla by se opravdu velice omluvit a vysvětlit proč to musí odložit ... ale jinak každopádně mam ten názor ze odložení by pochopeno být mělo ..
