Jako na eshopu

katrinka
Ahoj, Už mnohokrát se mi stalo, že si zákazník něco objednal, ale nezaplatil. Úplně zbytečně tak blokoval zboží pro případné jiné zájemce. A tak mě zajímá, proč to tady nefunguje jako klasický eshop nebo jiný bazar? Prostě dokud nezaplatí, nabídka je dostupná pro všechny. Ušetřila by se tím mimochodem spousta práce týmu Kalhotkomatu, kdybych jim každou chvíli nemusela psát žádost o zrušení objednávky, která mi tam už skoro týden leží nezaplacená. 😀 Mějte se fajn. 💋 K.
Rossie
Jako jediné řešení mi přijde, aby se prostě objednávka zrušila po nějaké době nezaplacení.. pokud zákazník třeba i nekomunikuje... Pokud to podle tebe blokuje už dlouho, stačí KM napsat, že chceš objednávku zrušit.. Napíšeš mail a je to💋
Mirek (admin)
Vaší otázce rozumíme. Důvod je takový, že velká část zákazníků platí převodem z účtu. Velká většina z nich svou objednávku zaplatí. Proto nám aktuální stav přijde fér. Samozřejmě máte pravdu, že hodně objednávek se i ruší. To nám přijde jako adekvátní daň za komfort pro slušné zákazníky. I proto neomzujeme počet nabídek, které můžete vystavit. Např. v cizině na některých webech musí slečna za každou nabídku platit.
Zobrazit 2 odpovědi
Dianka
Ahojky, ode mě palec dolů nemáš, ale připadá mi to jako ne moc fajn nápad . Co když to samé zboží rezervuji dva zákazníci naráz? To potom budeš jednomu z nich psát že má smůlu? Myslím že takhle to funguje docela dobře. Nebo teda nevím jak často se ti stává že ti někdo něco zablokuje a nezaplatí - to je určitě otravný a chápu ale řekla bych že ta četnost asi nebude taková ne? Mně se to stává hodně zřídka takže proto mi to tak nevadí.
Zobrazit 12 odpovědí
katrinka
...takže mám už několik palců dolů, ale že by se dotyční vyjádřili, co se jim na tom nelíbí, to ne 😀