Hodnocení zákazníků

Rossie
Tak mě napadlo, že by bylo fajn, kdyby byla možnost hodnotit zákazníky. Když si u nás udělá někdo poprvé objednávku, tak si budeme moct udělat o kupujícím obrázek. Například by bylo fajn videt množství jeho objednávek, nebo bychom mohly dávat hodnocení i my po doručení objednávky. Hodnotila by se třeba komunikace, spolehlivost... Co vy na to?❤ Když si u mě udělá někdo poprvé objednávku a navymýšlí si různé věci a ještě na dobírku, tak si akorát říkám, jestli je dotyčný spolehlivý a balíček nakonec opravdu objedná a vyzvedne. Takhle kdybych viděla, že už spolehlivě převzal pár balíčků, tak bych neměla problém mu balík poslat. Taky by to řešilo problém u nekomunikativních zákazníků. Takovým na dobírku taky nechci nic posílat...
Jen mě to tak napadlo, podle mě by to nebylo složité... kdyby třeba existovalo alespoň nějaké automatické hodnocení, jako je u prodávajících spolehlivost❤
S láskou, Rossie❤
22


Mommysocks
Rozhodne jsem za hodnoceni zakaznika i ze strany prodavajici. Jsem fakt nastvana a zejmena zama na sebe. Jsem hodne loajalni a pokud si s potencionalnim zakaznikem rozumim a nechce po me nic, co by bylo mimo mou komfortni zonu, tak se snazim. Ivenstuju do toho svuj cas,kreativitu atd.
Pak prijde nabidka hele pokecej si se mnou o vagine moji buchty, ale love budu mít až zítra. Říkám no problém, pojď do me hned. Zaplatíš zítra.....myslíte,že jsem se dočkala? 😀 su fakt kráva blbá. Neměla jsem to nabízet, vím,moje chyba...ale proste mam strašnej problém s tím,že jsem moc důvěřiva. Ale hned bych mu nejradši dala špatný hodnocení za to fakt. Vyslechla jsem si, jak sem skvělá a že ho to mega vzrusilo a že si nad ní dlouho tak dobře nevyhonil a blabla. Další den konverzace ještě pokračovala s tím,že to dovrsime večer. Bohužel jsem usnula a nedala jsem to, další den jsem se omluvila s tím, že můžeme pokračovat a ticho po pěšině, ze...chat nezaplaceny..a mně zbylo maximálně tak nadávat sama sobě, že toto už prostě neudělám.
A v tomto okamžiku bych fakt ocenila,kdybych mu mohla někam k profilu napsat, jak se mnou vyjebal, i když má dobrý hodnoceni nakupu, tak tentokrat to byl proste vymrd a příště by si to možná rozmyslel.
Pokud by chtěl někdo vědět přezdívku, tak napíšu. Ale zatím se tomu vyhýbám, i když bych to sem dala nejraději hned z fleku.

Hezké dopoledne,
tak spolehlivost u zákazníků už máme. Také se vždy podívám na historii a nemám problém poslat na dobírku i když to bude první obchod u zákazníka. Většina platí předem což je super. Nikdy jsem neodmítla kalhotky na dobírku ani s nulovou historií. A pokud nevyzvedne neví o co přichází.
S vypisovači se také moc nesetkávám. Mohou si o mě přečíst co nabízím a co ne a je po psaní:-). Občas to někdo zkusí, ale slušně se s ním rozloučím. Nikoho neblokuji jen s ním smažu chat třeba příště bude mít zájem o kalhotky:-).
A ještě k hodnocení k zákazníkům než u nějaké prodávající objedná klidně jich může oslovit několik a proto se třeba i vyptává někdo to tak má. Takže pokud by jsme pak mohli hodnotit tak zákazníkovi spíš uškodíme v dalších nákupech. S námi obchůdek neudělal tak mu to hezky osladíme:-).



Hodnocení zákazníků je bohužel složité téma. Váš pohled určitě chápeme. Problém je v tom, abychom neublížili objektivně slušným zákazníkům. Například:
1. nový zákazník bez platební historie
2. zákazník, který nekomunikuje, protože má problémy v rodině nebo je na dovolené
3. ...
A když ublížíme 1 z 50, tak je to prostě špatně. I když s tím všechny slečny nebudou souhlasit - naše pravidlo č. 1 je "nadšený zákazník". Bez jejich peněz tu nebude nikdo z nás. "Spokojená prodávající" bohužel logicky musí být až na druhém místě.
Nějak to vymyslíme. Už jsme tomu nějaký čas věnovali již dříve. Jen chceme zareagovat, abyste viděli, o čem funkcionalita musí být...

Nestydatka
Taky nad tím přemýšlím! Týden mi leží dobírka v zasilkovne a zákazník přestal komunikovat.
Problém je, že nepoctivci by si to hned smazali, ale podle mě by měl být cíl mít co nejvíc hodnocení :)

