Hodnocení objednávejte

kitana
Bylo by možné nějak vyřešit hodnocení objednávek mám už dost prodaného zboží ale někteří zákazníci i když jim pošlete žádost o hodnocení tak na to nereagují.Domnívám se že by nám to pomohlo kdyby nám kalhotkomat dal nějaké hodnocení universální.
U mě je to cca 35 prodaných kalhotek bez hodnocení děkuji za odpověď Vaše vlhká a voňavá Kitana
6


Souhlasím částečně protože není nic příjemnějšího než hezké hodnocení obzvlášť když k tomu krom 5 hvězdiček zákazník taky něco napíše ❤️❤️ to je opravdu radost. Kolikrát dostanu po objednávce tak hezký vzkaz do společné komunikace ale do hodnocení už dá zákazník jenom hvězdičky nebo třeba napíše “super” čehož si samozřejmě strašně moc vážím ! Ale vždycky mě trošku mrzí a byla bych ráda kdyby se zákazník nebál napsat do hodnocení to jak si moji objednávku užil aby bylo vidět ze jsou věci ode mne skvěle :) Ale univerzální hodnocení je asi nesmysl. Jak píše Brunetty neumím si představit jakým způsobem by se to dalo provést ... Nicméně je taky pravda že u některých zákazníků mě ta komunikace opravdu štve když si udělají objednávku a třeba nejsou za celou dobu schopni zareagovat ani na jeden můj vzkaz ... Každopádně hodnocení je prostě taková věc navíc a kdo ho chce dát ten dá a kdo ne tak prostě ne asi se s tím nedá nic dělat.