Hodnocení i po stornu?

Malá Víla
Hezký večer, zajímalo by mě, jaký smysl má hodnocení i po stornu objednávky? Uživatel si u mě objednal (byla jsem jeho první objednávka = první výstražná vlajka), vyměnili jsme si pár řádků a na poslední dotaz jsem jeden den neodpověděla. On mi dnes napsal, že stornuje objednávku (v pořádku, jsou to jeho peníze), protože nekomunikuju. Přistálo mi ale dost nehezké hodnocení. A ptám se, jaký smysl takové hodnocení má, když ode mě dotyčný vlastně ani nic neobjednal a hodnotí mě na základě něčeho, za co vlastně ani neplatil? Pardon, ale už jsem naštvaná. To je moje druhé hodnocení od nějakého rýpala a štve mě to. Takhle vlastně každý troll může kaziz hodnocení, když ví, že se mu peníze vrátí, ale on ma možnost si z někoho vystřelit. Edit: Dekuji vsem prodavajicim za vase reakce a mnohdy i podporu. A take dekuji vsem kupujicim, ze nam to tu nedelate tezsi. 🥰 Psala jsem na KM, pochybuji sice, ze hodnoceni smazou, ale treba bloknou moznost hodnoceni pri stornu objednavky. Edit 2: KM mi odepsal, ze jde o chybu a hodnoceni smazali :)
Lily25
Ja se setkala take na zacatku se situaci, kdy zakaznik stornoval kvalitni video na miru- ani jednou se v procesu pred adminy nevyjadril- po dobu tak dvou mesicu, kdy se cekalo na jeho reakci. Nakonec rozhodli v prospech nas obou- a v tu chvili mi zacal teprve psat verejne hodnoceni, ktery kazdy den rozsiroval o dalsi vulgarni odstavce, az ho musel km utnout. Nastesti to byla ma zatim jedina spatna zkusenost zde. Nekdy je to psycho a jsem rada, ze ted uz to po stornu asi nejde, jak pises. Drz se 💜
Baculka1979
Hodnocení něčeho, co zákazník neobdržel, není logické ani správné. Možná jen Kmat neví že to zákazníci mohou udělat i po stornu. Tak snad se brzy ozvou.
Terinka
Ja to chapu z tvoji strany, ale i ze strany zakaznika. Ne vzdycky mame naladu, mame svoje osobni problemy a svuj zivot, nekdy nam pise fakt hodne zakazniku a je tezsi se vsem venovat. Zakaznik stal o komunikaci a chapu, ze kdyz videl, ze si pak neodpovedela, tak se treba urazil, byl zklamanej, chtel te poznat a psat si, pro nekoho je to dulezity, ne jen koupit kalhotky, ale musej taky chapat, ze tu nejsme porad. Pises at te ohodnoti az mu dorazi objednavka - jenze pro nej to uz nebylo ono a chtel to jinak.
Zobrazit 6 odpovědí
Nestydatka
Tak to není ani o penězích, ale jak toto může jít? Hodnotit komunikaci? Kde jsme? Malá Víla tu den není nebo nemůže zrovna odpovídat, což se snad stává nám všem, a už má dostat 1 *? Za co? Za to, že má i svůj život?
Zobrazit 1 odpověď
Wanes
Možná ti dal hodnocení ještě dříve, než se mu objednávka stornovala :-/ Napiš KM
Zobrazit 1 odpověď