Detail u zákazníka

Malá Víla
Jsem tu první den, takže se to možná už někde řešilo, nebo to má logické vysvětlení. Mne tedy hned zarazilo, že když mi přijde zpráva, tak jediné, co vím, je přezdívka zákazníka. Pak mi chodí zprávy bez kontextu, bez nabídky, jen pisálci. Navrhovala bych třeba zobrazení u jména hodnocení od prodávajících. Klidně i jen ve formě pouhého anonymního komentáře. Pokud už je, tak jsem si nevšimla. 🧚‍♀️
Jana (admin)
Dobrý den, u zákazníků v detailu konverzace zobrazujeme hodnocení ve formě "Důvěryhodnosti" (číslo v procentech). Důvěryhodnost je shrnutím historie chování zákazníka na našem webu. Nový zákazník má výchozí důvěryhodnost 60 % a může si ji zvýšit třemi způsoby - zaplacením objednávky, ověřením svého telefonního čísla nebo dobitím kreditu alespoň 300 Kč. Data se aktualizují každou noc. Detail důvěryhodnosti zákazníka nejdete v menu pod třemi tečkami v detailu konverzace nebo kliknutím na jeho ikonu v dané konverzaci. Zde si můžete k zákazníkovi přidat i poznámku, kterou uvidíte pouze vy. Pokud vás zákazník ve zprávách obtěžuje, můžete ho ve psaní blokovat. Tuto možnost najdete také v menu pod třemi tečkami v detailu konverzace. Blokaci zpráv jde kdykoli opět zrušit. Doporučujeme vám pro začátek několik textů: • https://www.kalhotkomat.cz/centrum-napovedy/prodavam/komunikace-se-zakaznikemhttps://www.kalhotkomat.cz/clanky/moznosti-komunikacehttps://www.kalhotkomat.cz/clanky/pravidla-komunikace
Malá Víla
Dále mě napadá upravit počet zpráv. Například, když mi zákazník pošle tři texty, tak to vydávat jako jednu zprávu. Co zákazník, to považovat za jednu zprávu.