Co ještě chybí našemu chatu k dokonalosti?

Mirek (admin)
Rádi bychom Vás touto cestou poprosili o další zpětnou vazbu - tentokrát k našemu chatu.
Všímáme si, že řada slečen stále nabízí nabídky typu "Hodina se mnou na snapu/wappu" a tak podobně. Zároveň si někteří stále vyměňují kontakt a pokračují v komunikaci jinde - na mailu, WhatsAppu, Skypu atd.
Naším cílem je, aby všichni rádi zůstávali u nás na webu - kvůli upevňování naší značky, přívětivosti celé služby a tím pádem i více prodejům pro nás všechny.
Poradíte nám tedy prosím, co na chatu chybí / je špatně? Děkujeme.
6


LilBby
Je to možná trochu blbost..možná to nepatří ani sem do tohohle vlákna😇 ale mně by se moc líbilo, kdyby si zákazníci mohli nastavit profilový obrázek podle sebe😄


Za mě určitě by bylo skvělé mít možnost nahrávat videa a fotky na uložiště kalhotkomatu. S vlastní správou souborů. Kdy by byla možnost promazávat a přeposílat odkazy na shlédnutí prodávající. Vše mít na jednom místě a hezky přehledně. Ono těch spousta fotek která visí v chatu taky není úplně ideální. A hlavně tam není možnost danou fotku smazat.

ta cenzura je nesmyslná některé slečny chtějí like instegram , onlyfans . pak to řeší že to posílají z papírkem společně z prádlem . když někdo chce sejít proč ne když píší rozumí si . stejné jak na amatérech i když mají lidi tam zaplacené vip . když chtějí psát víc soukromě vymění kontakt na sociální sítě , ne každý chce být v anonymitě největší prodejci onlyfans i v čr jsou veřejně na Titoku například kafu , prodejci prádla například used panties from a blonde tube Naopak by se zvýšil prodej například pěkná slečna vložila odkaz na instegram - mohlo to být třeba i affiliate kdo by něco koupil tak by též něco z toho měla ... ,portál měl být o prodeji prádla přídě videa , komunikovat mohl každý jak chce třeba i telefonovat ...




Blondýnečka
Mít dva chaty najednou , připojit dva zákazníky do jednoho chatu , třeba dva subici , kteří by se předháněli navzájem, nebo by byla soutěž kdo něco udělá dříve , nebo by dělali věci najednou atd. Celkem velké zpestření si myslím. Holka by ho do chatu připla a odepla ručně , takže by si jinak psát nemohli

Modrovláska
Dobrý den,
velmi mi chybí chat mezi prodejkyní a KM.
Email, na který mi odpovíte nejpozději následující pracovní den je VELMI nedostačující. Obzvlášť v dnešní době, kdy tento typ chatu má každý druhý eshop....Určitě i zákazníci by tento chat uvítali.
Nyní řeším docela dost zásadní problém a stále nemám odpověd...asi zavolám řediteli v tuto dobu 😉


Chat pro holky, aby byla možnost napsat kolegyňím. Třeba, líbí se mi prádlo co má ona ale nemohu dohledat značku či výrobce tak napíšu. Anebo se mi stalo, že mi zákazník psal, že musí zrušit objednávku, protože mu jistá slečna (vím která) zakázala nakupovat i u mně a zákazník ze strachu, že by o ní přišel, odvolal objednávku u mně 😄😄 tak by mě jen zajímalo, co jí vadí, konkurence je všude veliká a nepřipadám si jako hrozba 😄

RoztomilaNala
Jak už některé slečny zmiňují, tak rozhodně hlasové zprávy. Posílání alespoň kratších videí do chatu by taky nebylo od věci, nechce se mi kvůli 30s videu řešit nahrávání na ulozto..:)

Blondýnečka
Tohle by bylo super telefonům . Bylo by super kdyby po otevření konverzace a kliknutí zpátky , se stránka nedala opět k prvnímu chatu , ale zůstala tam kde jsem naposledy otevřela posledni chat . Resp abych neskrolovala až dolů zase. A další - nahoře v koncerverzacích okynko k hledání ať už konkrétní věty , slov, nebo nicky( u každého chatu okynko k hledání slov ) a všeobecně u chatu hledání nicků

Redpoison
Nesouvisí to s chatem,ale Vaším webem obecně. Po zkušenosti, kdy mi jistý zákazník vyhrožoval, že mě zabije( stále zvažuji trestní oznámení) a že zabije i celou mojí rodinu,bych opravdu ocenila,kdybyste je více prověřovali a tím nás chránili. Od Vás mi přišel mail,že jste ho dočasně zablokovali,nevím proč dočasně?! Platíme vysokou provizi,tak by bylo fajn se zde cítit bezpečně.
Děkuji a budu ráda za zpětnou vazbu.

LadyMammy
Obnovuju téma - pokud by to šlo, mě by se líbilo mít v chatu podsložky, kam si můžu třídit chaty se zákazníky. Tak jak to jde třeba v mailu. Složka třeba aktuální chat, pisálci, oblíbenci atak. Ať si to každá pojmenuje podle svého.
🙂

Mě by se líbilo, kdyby tady byla možnost opravdu placeného chatu, který by byl oddělený od chatu k otázkám ke zboží. Něco jako “live chat” kde by bylo vidět, že je slečna zrovna on-line, ale jednalo by se opravdu jen o psaní. Takových serverů je spousty a jsou hodně využívané. Tady by to mělo smysl v tom, že by si zákazník mohl od slečny i něco objednat a celé by to byl úplně jiný zážitek ❤️
