Zákazník zakoupil, ale nekomunikuje

Scarlet01
Ahoj chci se zeptat, zákazník si u mě zaplatil chat na 30 minut, prakticky hned jsem proklikla na "Zpracovává se", protože jsem zrovna měla čas, ale zákazník neodepisuje a ani nic nenapsal. Jak mám v této situaci jednat? Mám objednávku zrušit nebo vyčkat? Předem děkuji za tipy a rady :*
Zobrazit 1 odpověď
LadyMammy
Storno můžeš hodit kdykoli. Máš cca měsíc na to "doručit" takovou objednávku. Napiš zákazníkovi a domluvte se, kdy vám to oběma bude vyhovovat.
Zobrazit 3 odpovědi
Anonymníkráska
Ahojky, já bych napsala a počkala 😊 on se ozve, neboj 😊
Zobrazit 1 odpověď
Bernadette
Máš tam určitý datum do kdy bys měla mít hotovou objednávku . Do té doby bych počkala a napsala mu a připomněla se a zeptala se ho jak to vidí. Pokud do té doby nezareaguje tak vystornujes .
Zobrazit 1 odpověď