Zákazník nejeví zájem, co dál?

Tvojeholcicka
Hezký večer, chtěla bych se zeptat zkušenějších prodejkyň zde - jak se zachováte, když se s vámi zákazník domluví na nějaké nabídce na přání, vystavíte a on už se neozývá? Reagujete to na to nějakým způsobem? Píšete mu ještě? Nebo si řeknete, že "nekoupil on, koupí jiný" a neřešíte to? Říkám si, že by bylo celkem dobré, kdyby tu bylo i hodnocení zákazníků v tomto stylu. Když se s vámi domluví a poté nereaguje a objednávku neodebere. Aby to viděly i ostatní prodejkyně. Předem děkuji za vaše odpovědi a zkušenosti. :)
Tvojeholcicka
Holky, moc vám všem děkuji za reakce a předané zkušenosti! :)
Bernadette
Videa, fotky vždy až po zaplacení mám vystavené nabídky na přání . Z 99% nevystavuji nic extra, pokud ho neznám .
Malá Víla
Ahoj, ja podobne jako holky dole. Pokud jde o konkretni kousek, tak asi neresim. Koupi nekdo jiny. V soukrome nabidce nechavam tak dva dny. Nic predem nepripravuji, az po platbe.
Zobrazit 1 odpověď
JmenujiSeNatalka
Ahoj,to se mi stalo asi jen dvakrát. Vždy když se s někým na něčem domluvím tak se dotyčný ozve,většinou ale zaplatí okamžitě po naší domluvě,takže neřeším ozve se nebo ne.. Bez toho aniž by byla objednávka zaplacená,ji neřeším a nepracují na ni,protože se může stát cokoliv ...😊 Takže doporučuji ,ano domluvit se,vytvořit nabídku ale pracovat na ni až po zaplacení.. Případně ji dát jako veřejnou a ona si určitě najde svého jiného kupce :-)
Zobrazit 4 odpovědi