Stornování objednávky po odeslání zásilky

Tvojeholcicka
Hezký den,
chtěla bych se zeptat, zda je možné, aby zákazník stornoval objednávku po mém odeslání?
Jeden má zásilku už dva dny na Zásilkovně a zatím nevyzvedl, koukala jsem nyní, že má i několik nevyzvednutých dobírek a asi 11 stornovaných objednávek. Placeno bylo předem.
Ráda bych si ujasnila, jak to je.
Moc děkuji. :)
0


Makin
Párkrát se mi už stalo, že předem zaplacený balíček zákazník nevyzvedl, a tohle mi vždycky KM zaplatil. Pokud je to zaplacené předem a jde jenom o nevyzvednutí, tak si myslím, že zákazník ani nemá možnost to reklamovat, prostě je to jeho chyba, že si to nevyzvedl...

Bernadette
Jinak tahle situace přímo se mi nestala , ale s tím vymazáním účtu ano . Důležité je komunikovat v chatu s reklamací.
Každopádně, kdyby stalo byla bych proti .

Bernadette
Ja osobně bych s nim psala v reklamačním chatu a rozhodne bych byla proti reklamaci 🙂 měl si vzpomenout dříve 😉 .
Občas se mi stalo , že stornoval a vymazal si účet je potřeba odpovídat v tom reklamačním chatu a věřím, že to dopadne dobře na tvoji stranu . Hodně štěstí.