reklamace

chubby
Holky, jak resite reklamaci od zakaznika, ktery tvrdi, ze nedostal zbozi "dostatecne" pouzite. Zaplatil si 3 dny, (patek-nedele a pondeli odeslani). Pradlo jsem na sobe mela uz ve ctvrtek v noci a sundala ho asi hodinu pred odeslanim v pondeli. Prubezne dostaval do chatu fotky z noseni, nahrala jsem je i do odkazu v objednavce. Ale udelal reklamaci, protoze jsem pradlo na sobe nemohla mit ani jeden den natoz tri. Stava se casto, ze si zakaznik doma zvesela cicha ke kalhotkam, ale domaha se penez zpet? jeste doplnim, ze to byla moje prvni objednavka a dala jsem si na ni zalezet. Nakladala jsem s pradlem podle prani zakaznika
chubby
tak mile damy...admin navrhl pulku penez vratit zakaznikovi...alespon podvodnicek nedostane zpet vse
Zobrazit 4 odpovědi
Victoria
Jelikož jsi tu nová, pán zkouší, co si může dovolit. Určitě bych se proti reklamaci bránila a peníze mu nevracela.
Zobrazit 1 odpověď
chubby
tak mile moje. Prestalo me to bavit...a a predala jsem to k vyreseni adminovi. Bud a nebo
Zobrazit 2 odpovědi
Lištička3
Já bych si stála za svým :) Nedávno jsem taky měla reklamaci kvůli botům, co byli extrém :D Kupující nabízel to, že mu vrátím peníze a on mě někde nechá ty moje boty, do cehož jsem pochopitelně nešla :D Teď si mě našel na jiné stránce a nabízí mi to, že bych s nim mohla točit videa jako s otrokem, že by mi lízal špinavé boty a tak :D Takže asi jasné o co pánovi šlo :D
Zobrazit 2 odpovědi
TlustaPrinceznicka
Ahoj, moc mě mrzí tvá špatná zkušenost, ale nenech se odradit! Někteří pánové tady jsou lásky a jak vidíš, i zdejší dámy umí podržet a podpořit. Je tady podle mě fajn komunita a byla by škoda, kdybys to vzdala hned v začátcích. 😉 Jinak má první fyzická objednávka taky nedopadla úplně valně - borec si objednal ponožky, které jsem měla u koní, takže pěkný hnus, vlhké, extra smrduté a špinavé... Nechal je na Zásilkovně ležet a nikdy nevyzvedl, prý "neměl čas". Já udělala naprosté maximum a odeslání z mé strany bylo bleskové, balík nejpečlivěji zabalený... Každopádně peněz zpátky se ale nedomáhal. I tak mě to ale dost mrzelo, takže vím, jak se cítíš. Ty ale bojuj. Nenech takové prase vyhrát. Nechceš nám tady prásknout jeho nick? Myslím si, že by to bylo dobré, ať si mohou dát i ostatní slečny pozor.
Zobrazit 4 odpovědi
GingerBitch
Pán je asi trochu blb a chce srandu zadarmo.. :D Nedej se :)
Zobrazit 1 odpověď
chubby
diky za podporu...probudili jste ve me bojovnici 💪😅
Peee
Ahojky, chápu, že tohle asi nakrkne, ale zůstaň nad věcí a nenech si to tady tím znechutit. Dostal kalhotky dle svého výběru? Dostal. Nosilas je poctivě? Nosila. Takže rozhodně na vrácení peněz ani na žádné kompromisy v podobě fotek navíc nebo něčeho podobného nepřistupuj, a to i za cenu špatného hodnocení. Pán se z toho evidentně snaží nebo bude chtít snažit vytřískat co nejvíc, a tak bych na to jeho případné udělení špatného hodnocení taky reagovala, stejně jako na jeho reklamaci. Hlavně ho nenech mít poslední slovo. Věřím, že admini rozhodnou spravedlivě a Ty své peníze dostaneš. Přeji Ti, ať do budoucna natrefíš už jen na samé seriózní a fajn zákazníky. 😎
Lily25
To je otresne chovani, pokud je to jak pises, zakaznik nema co reklamovat. Pevne verim, ze penize dostanes a admini rozhodnou ve tvuj prospech 😉
claas
Nedaj sa a bojuj. Chlapik dostal kalhotky a teraz chce aj peniaze naspät.Urobila si maximum,tak,nech ta to neodradi. Keby mal zaujem,tak sa to snazi v klude vyriesit.Nechcem toho cloveka sudit,ale aj ked ma 100% hodnotenie,to stale neznamena,ze ma 100% pravdu. Niekedy sa najdu taky spekulanti,co sa snazia s druhymi vyd...bat. Vela dievcat tu skoncilo hned v zaciatkoch,lebo natrafili na takychto zakaznikov. Ale nie vsetci sme taky. Urcite sa tu najdu slusny,seriozny a cestny ludia. Len to chce cas a niekedy vela trpezlivosti.
Zobrazit 2 odpovědi
Bernadette
Odepisuj v reklamaci a reaguj na jeho zprávy v reklamaci !!! Nenechej se vydírat, prostě peníze vracet nebudeš , objednávku si udělala nejlíp jak si mohla a on má smůlu. Já se nikdy nedala , protože nebudeš vracet mu přeci peníze 😀 ať se s tím smíří a jde zkusit jinou , pokud si nebyla pro něj Topka, ať se vyjádří v hodnocení . Reklamaci uznávám jen když pošleš něco jiného, než si objednal modrý místo červený atd ... tohle si nemůže dovolit a utvrzovat te v něčem má smůlu prostě!
Zobrazit 4 odpovědi
Wanes
Reklamace jsou výjimečné. Nijak bych se z toho nestresovala :-) KM na reklamaci odepiš to co jsi psala tady a se zákazníkem se zkus v chatu nějak rozumně domluvit že mu třeba přidáš ještě nějaké foto navíc (aby ti nedal špatné hodnocení) Jakou má důvěryhodnost?
Zobrazit 2 odpovědi