Proč slevy dlouhodobě nefungují

Mirek (admin)
Stále častěji vidíme, že slečny nabízejí různé akce a slevy. Je to něco, do čeho se nechceme vměšovat a je to čistě vaše věc. Jen vám chceme poradit.
Pěkná kniha je tato:
https://www.knihydobrovsky.cz/jak-se-buduji-znacky-26525505
Autor v ní obsáhle argumentuje, proč slevové akce nefungují. Je to proto, že zákazník se naučí, že věc zase bude ve slevě. A do té doby nekupuje. Samozřejmě zdejší sortiment je trochu jiný než zboží v Kauflandu. Ale stejně, jakmile jednou kalhotky nabídnete za nižší cenu, zákazníci už pak za původní, vyšší, moc chtít nakupovat nebudou.
Je to logika "vím, že Pepsi umí být ve slevě za 15 Kč, takže za plnou cenu 25 Kč ji nikdy nekoupím, počkám si zase na příští akci"...
Nekamenujte nás hned, že takhle to není. Snažíme se jen pomoci. Zkuste se spíše zamyslet, jestli na tom něco není...
18


já myslím pokud je zboží kvalitní má někdo něho zájem koupí i bez slevy no když sleva proč ji neužít je to reklama na obchod koupí něco levnejší částka vrátí u dražšího zboží myslím když někdo bude mít chut na pepsi tak koupí i 30 no když sleva tak vezme jich víc :D no pepsi zrovna ní zdravé pití :D

Blondýnečka
Když mám chuť na Pepsi, tak si ji vezmu i za 25,- 😀 když na ni nemám chuť , tak si ji nevezmu ani za 10,- 😅👌