Problémový zákazník

Redpoison
Můj profil Moje nabídky
Chtela bych vás varovat před zákazníkem jménem Chossé,opravdu to nemá v hlavě v pořádku. Hraje si na subika,ale subik není, zaplatí a pak nadává na cenu.Objednavku jsem stornovala a jeho zablokovala a by se pomstil,tak mi za vyřízeno objednávku ,co proběhla dříve dal neoprávněně špatné hodnocení. Pozor na něj
0


Makin
Nemám s ním zkušenost, ale říkám si, že by nebylo od věci, aby to bylo tady tak, že staré hodnocení už nepůjde změnit. Jakože na změnu hodnocení bude mít zákazník třeba 14 dnů, kdyby se třeba nějak spletl, aby chybu mohl opravit, ale po 14 dnech už by to nešlo vůbec - třeba možnost smazat hodnocení ze strany zákazníka, by tam klidně být mohla, ale změna už ne. Nevidím smysl v tom, proč může zákazník měnit třeba rok staré hodnocení. Hlavně pokud to takhle někdo změní, tak v drtivé většině je to z pomsty, protože se později se slečnou nepohodl, a to pak ona bude reklamovat u KM a admini takový hodnocení stejně nakonec smažou...

Terinka009
Chovani jako bratr Kotarka..nepsal ti treba do chatu ze se mu to libilo a byl spokojeny? Pokud ano, tak napis Adminum, posli dukaz ze byl spokojen a ze toto udelal jen jako pomstu. Neopravnene hodnoceni smazou.