Práce zákazníků

Marička
Vím, že spousty lidí si tu určitě bude vymýšlet a žít v anonymitě. I tak by mě zajímalo, kdo se čím živíte. Spousty z vás má už hodně objednávek za sebou ( přes 500 a více)… Koukala jsem, že rádi platíte účty cizím ženám. Také že jste schopni zaplatit třeba 10 000 Kč nájemné nějaké prodávající,… Tak by mě zajímalo, čím se živíte, že ty peníze nepostrádáte. Tímhle nechci nikoho urazit, jen by mě zajímalo jestli je tu někdo, kdo pracuje jako dělník za pár kč na hodinu a nebo tu jsou chlapy co mají vysoké postavení a berou nesmyslně vysoké platy. Kdyžtak stačí asi i jen napsat, kolik měsíčně máte výplatu. Jen z mé zvědavosti. Snad tim nikoho nepohorším 🫶🏻
BetaCuck Martin
Já tak napůl řemeslo rukama a práce u PC, cca 40k hrubého 😁
Zobrazit 3 odpovědi
pepik7
jsem remeselnik...vydelavam tak 50-60 podle dni....mam tu zopar objednavok..je to tu super
relikt
Není podstatné, kolik pán vydělává, ale kolik je ochoten věnovat na koníčky. Pokud někdo vydělává 100k, ale platí hypotéku na vilu, leasing na BMW, alimenty na dvě děti, členství v golfovém a tenisovém klubu ... může mu zůstat ve finále stejně jako dělníkovi který dostává 25k. Na druhou stranu muž s platem ředitele VZP nebude prohlížek Kalhotkomat, ale objedná si na jiných stránkách slečnu i s dopravou domů a zaplatí ji tak, že mu tam kalhotky ráda nechá jako bonus. Ty vysoké částky tady slečny nedostaly jen tak, protože byly v nabídce, ale nejspíš proto, že předtím udělaly někomu radost předchozí nabídkou a konverzací. V Tvé nabídce je zajímavá položka kde dominantní panna zaučuje panice, škoda, že tu dobu už jsem prošvihl.
Zobrazit 3 odpovědi
St.Pauli
Jsem řemeslník... Jinak ''dělník za pár kč na hodinu'' je hodně nešťastná volba slov. Věř že dobrej dělník si rukama vydělá dvakrát tolik než nějakej bakalář-magistr, kterých je v zemi až moc. Jinak měsíčně cca 80-100
Zobrazit 7 odpovědí
Rokkas