Nehodnocení prodávajících

Adin
Zákazníci, co vás vede k tomu, že neohodnotíte prodávající, byť jste byli spokojeni? Nebo hodnotíte vždy? :)
Bernadette
Já se ptala různých zákazníků a odpověď byla různá . 🙂Nerad hodnotí kvůli jiné prodávající (podvádí jí ). 🙂Dále opadne vzrušení udělá se a na hodnocení nemá pomyšlení. 🙂Nehodnotí nikde je utajený celkově u všech. 🙂Napsal jedno a u ostatních objednávek to nemá cenu . 🙂Nelíbilo se mu to a nechce škodit.( mě by to nevadilo) 🙂Nevědí kde hodnocení mají najít, proto nepíšou 🙂Lenost ATD.... Musím, ale říct že spousty zákazníků u mě hodnotí než nehodnotí .
errorlevel
Lenost a typ mých zakázek. Objednávám si převážně kapitoly příběhu, někdy i několik denně od jedné slečny. Tak jsem líný to vyklikávat. Nicméně jsem se tomu moc nevyhnul, protože za několik měsíců slečny většinou o to poprosí a hodí smutné oči, což je kombinace které neumím odolat. Plivnu tedy do dlaní a píšu pak 30 hodnocení za sebou 🤣
Zobrazit 2 odpovědi