Můžu objednávku stornovat? Dobírka

Miumi
Krásný den,
jdu za Vámi opět pro radu, ráda bych se vyhnula dalšímu problému a případnému špatnému hodnocení. Kvůli jednomu zákazníkovi jsem nechala zapnutou dobírku a hned mi naskočila další objednávka na dobírku od jiného zákazníka - boty a ponožky v hodnotě 1200 Kč. Ukazuje se mi, že zákazník byl online naposledy v květnu 2022, samozřejmě na zprávy ohledně odeslání tedy nereaguje. Zatím má pouze jednu stornovanou nabídku a žádné další. V takovém případě se mi objednávka opravdu odesílat nechce, ale nechci riskovat další špatné hodnocení kvůli neodeslání zásilky. Jak byste prosím postupovaly vy? Předpokládám ze pokud zákazník objednávku nevyzvedne, nebudu mít ani boty ani peníze, že? Děkuji❣️
1


Anonymníkráska
Ahojky, já taky zapínala pár dní z5 dobírku a zapomněla jsem ji vypnout a včera mi skočila další objednávka na dobírku. Koukala jsem na profil a zákazník má samé vyzvednuté dobírky, tak mu ji normálně pošlu 😊 Jinak kalhotky, ponožky a takové to menší zboží mi problém poslat na dobírku nedělá, ale boty bych na dobírku neposlala 😁 Jinak asi bych raději dostala špatné hodnocení než abych přišla o zboží v nějaké vyšší hodnotě 😄 ale myslím si, ze když to stornuješ, tak nebude mít možnost hodnotit 😊