Jaké je vaše povolání?

Adin
Ahoj, jen ze zvědavosti by mě zajímalo, jaké zde mají prodávající povolání?😁 Ptám se jen ze zvědavosti, jak moc rozmanitá skupinka slečen, dam a madam tu je 😊. Já pracuji v potravinovém průmyslu 😁🥗 a do toho tedy ještě studuji historické vědy 😊
BlvckCat
Taterka,kosmeticka,maluji obrazy🌹
Border
A já jsem zahradnice. Pracuju venku, je to pro mně přirozený od mala. Proto mam i zahrady ráda přírodní. Hrabu se v hlíně.
Tvá_Hana
Pohybuji se v uměleckém světě i jinde. Je tolik věcí, co mě zajímá. Ale klidně bych dělala i masérku a tancovala, kdybych měla změnit job. Věci kolem intimity, sexu, erotiky mě baví a zajímají a nevidím na nich nic špatného. Jinak bych tu taky nebyla, že? :)
Helenfree
Pečovatelka v DS. 😊
MadamAlexisPlastenka
Rodičák
Zobrazit 4 odpovědi
Lucuska
Osetrovatelka v domově pro seniory… a tu práci miluju proste ☺️
nataliastudentka
Ahojte, nejak sa to tu posledné dni rozbehlo tak sa pridám aj ja :) Posledný rok študujem v odbore pedagogiky, popri tom mám však hlavný job ktorý milujem z celého srdca - venujeme sa sociálne slabším skupinám na Slovensku a vytvárame pre nich rôzne aktivity a zapájame ich do spoločnosti. Organizujeme aj podujatia pre širokú verejnosť - výstavy, koncerty a väčšie kultúrne festivaly. Mám na starosti hlavne komunikáciu s účinkujúcimi, európske dotácie. Nižšie píšu slečny, že robia umenie, ja som práve na druhej strane - tej produkčnej, hľadám talentovaných umelcov a umelkyne a snažím sa ich pretlačiť medzi už skúsených a etablovaných ľudí aj na väčšie podujatia. Popri tom mám nejaké menšie brigády, ktoré nestoja za reč - práca za barom a podobne. Mám však ešte svoje ďalšie podnikanie a to eshop zameraný na interiérové dekorácie. Popri tom vypomáham aj v Česku na rôznych podujatiach - operných koncertoch, výstavách, v galériach. Od budúceho mesiaca nastupujem ako riaditeľka jednej menšej galérie a veľmi sa teším :P Som workoholik a milujem pracovať.
meowmeow