Čekání na platbu

LadyKalhotka
Ahojte,
Prosím Vás, jak je to s platbou ?
Zákazník tvrdí, že uhradil avšak bance to trvá to připsat.
A né, není to vypisovatel.
Mám u objednávky ukázáno, čeká na platbu.
Opravdu se to stává, že to někdy není hned ??!
Jednou už se mi to stalo, zákazník taky zaplatil a bylo tam stále čekání na platbu, která tam přišla ve 2h ráno.
Ale on na KM nebyl od 21h večer a pak až kolem 9h ráno.
Tak by mě zajímalo, jak to tedy je?
Moc děkuji 😊
0

Ahojky, i já jdu s dotazem, co se sem tematicky hodí. Zákazník udělal objednávku, ale myslím si že to bude vypisovač, protože spolehlivost má kolem 10 procent, milion objednávek stornovaných a žádnou převzatou. No nic, i to se stává. Ale ta objednávka mi tam visí od 4.12. ve stavu čeká na zaplacení. Jsem si téměř jistá, že zákazník už jí nezaplatí, na zprávy nereaguje. Mám nějak možnost to zrušit, doběhne to samo, nebo to tam bude osmdesát let viset? Asi blbej dotaz ale jsem fakt začátečník 😀

Malá Víla
Ja vzdycky napisu (a klidne poslu screenshot), ze stale ceka na platbu a teprve potom zacnu objednavku vyrizovat.
Treba u rezervovanych mam taky ceka na platbu a kolikrat se mi po sedmi dnech smazou.
Znamena to asi, ze treba prosel az do faze placeni, a pak z toho vycouval.
Jako kdyz mi treba na eshopu neprojde napoprve platba. Uz zaregistrovali, ze hodlam platit, ale prachy nikde.
Mam dojem, ze toho tady takhle zneuzivaji a hraji si strasne na to, jak penize poslali a pak nic.
Rozhodne nikdy nic nepripravuj, dokud nebudes mit od KM napsano, ze zaplaceno.

Ne každá banka má rychly převod. Pokud tedy takový zákazník odešle platbu na KM převodem v pátek v noci, dorazí až v pondělí ráno 🙂
Každý víkend mám takto platby v čekání. Nicméně nezpracovavam žádnou objednavku driv, nez se platba připíše.
Mnohdy take platba přijde do 2 minut, jindy třeba za 20 minut.
Je to různé 😉

Blondýnečka
Taky se mi to stava , prý uhrazeno, ale pořad čeká na platbu

oh.baby88