Zásilkovna - extrémně dlouhá doba dodání, ztracení ( a znovunalezení) zásilky

Cute_gurl
Můj profil Moje nabídky
Ahoj ☺️
Mám dotaz na prodávající slečny :)
Teda několik 😁
Poslední dobou mám fakt extrémní problém se Zásilkovnou.( Jsem momentálně na místě, kde lišky dávají dobrou noc a mám opravdu jen jednu jedinou na dosah. ) Doba dodání je i 5 dní ( cca posledních 14 dní ), v jednom případě balíček zásilkovna ztratila a znovuobjevila a doba dodání se pak protáhla na celých 8 dní...
⏩ Už vám někdy Zásilkovna balíček úplně ztratila ? A jak se to řešilo ?
⏩ Reklamují Vám zákazníci zásilky často v případě , že Zásilkovna doručuje balíček extrémně dlouhou dobu ?
⏩ Jak byste přistupovaly k tomuhle problému 😁
Zásilka odeslaná v pondělí ( na dobírku - obecně s dobírkou nemám problém a počítám s rizikem , ale v tomhle případě je to trochu jiné ).
Zásilkovna balíček ztratila. KM automaticky vystornoval. Po necelém týdnu Zásilkovna balíček našla, KM obnovil objednávku a balíček pokračoval dál. Takže na místo určení docestoval po osmi dnech. Jako všichni víme ,že tu jde o čerstvost. Zásilka byla sice kalhotková, ale po předchozí domluvě se zákazníkem byla úplně suchá ( chtěl balíček bez vlhka, že prý ,,známe dopravce v ČR" 😂). Já osobně být na místě zákazníka možná taky nebudu chtít zásilku vyzvednout... To úplně chápu asi, ikdyž je to na píšťalu. Chápu ,že je nespokojený. Jenže zakazník prý po této zkušenosti asi nemá zájem si Zásilku vyzvednout.... ledaže by dostal dárečky 😂😂🎁 Já bych ho že své vůle asi ve finále odměnila za vyzvednutí dobírky za těchto okolností nejakými fotkami, nebo videem .. Ale asi mi trošku vadí, že chce dárečky a nechce mi říct, co jako požaduje.. 😂 Že by to teda rád nechal na mě, ať mu vymyslím překvapení. A kdybych ho vymyslela... Tak už mu nebude vadit, že dostane týden staré kalhotky ? Nejedná se o nejpříjemnějšího zakazníka a je to ten typ , co by chtěl kompenzaci , ikdyby měl předem zaplaceno... Jak byste k tomu přistoupily vy? Případně jakou kompenzaci byste nabídly za chybu, kterou jste neudělaly ? 😁
Jako moc ráda občas dávám dárečky, ale moc nemusím žebronění o ně :))
Ostatní zákazníci s dlouhou dobou dodání ( cca 5 dní byli v poho, že to není má chyba.. A to tam byly i dobírky)
0


MadamMaci
Já bych mu neposlala nic, ty za to nemůžeš. Raději bych řekla, ať to tedy nechá být a nevyzvedává.
Ale pokud chceš být hodná, dej mu nějaké fotky nebo video, které už máš hotové a "nebudou tě bolet". Samozřejmě až po vyzvednutí zásilky.

Scarl4t
Já třeba osobně být tebou se přímo zeptám v té dané zásilkovně, co se děje, proč odeslání trvá tak dlouho.
Já jsem z vesnice, nemáme problém tady se zásilkovnou, ale občas zasílám z města pár km vedle a dodání je prakticky stejné.
Co se týče kompenzace, přece jen, není to tvoje chyba, takže zákazník nemůže po tobě chtít nějakou náhradu. Nicméně, pokud balíček převezme a chceš ho potěšit něčím navíc, zvolila bych třeba video nebo fotky co máš na profile, které by si sám vybral / ty bys mu je vybrala.