Zablokování účtu “Blondýnečka”

Zmrd
Zdravím, mohu vědět proč je jedna z nejoblíbenějších slečen kalhotkomatu zablokována?!
Moc děkuji....
1


Dobrý den všem,
děkujeme vám za trpělivost a pochopení. Je to opravdu složitá situace pro nás všechny.
Po důkladném uvážení jsme se rozhodli slečnu Blondýnečku po 3 dnech odblokovat.
Pracujeme na vylepšení celého procesu blokace i souvisejících pravidel. Nově bude blokace trvat:
1. provinění - 1 den,
2. provinění - 1 týden,
3. provinění - 1 měsíc,
4. provinění - napořád.
Případy budeme i nadále vyhodnocovat individuálně a vyhrazujeme si právo dobu blokace jak zpřísnit, tak zmírnit podle závažnosti porušení VOP.

Říkává něco GDPR 1012000 Sb právo číst chaty i jako důkaz má maximálně policie , to stb sledování je nezákonné jedno zda data sbírá data člověk nebo program , samozřejmě jen kvůli zisk neschopní uživit portál jinak takové er. portále dají uživit z reklam částkou nad 30 000 za den .. , potom diví že někteří přešly na fet seznamky amatéry podobně , dá se prodávat anonymně též ,,,,,


Rádi bychom zopakovali pravidla našeho chatu, které *každá* prodávající potvrdila před napsáním své první zprávy:
1. *Nebudu* navrhovat ani souhlasit s platbou mimo Kalhotkomat.
2. *Nebudu* si se zákazníkem vyměňovat žádné osobní údaje. Telefon, e-mail, číslo účtu, ...
3. Při porušení bude můj účet *zablokován* a přijdu o všechna hodnocení.
Dodržování těchto podmínek vyhodnocujeme automatickým algoritmem, který nám hlásí jejich porušení. My potom slečnu vyzveme k doložení screenshotů, co se v chatu opravdu v daný časový úsek řešilo. Poté zhodnotíme závažnost situace.
Zároveň dle VOP provádíme tzv. "mystery shopping". Naši kolegové z pozice zákazníka vybrané slečny zkouší, zda naše podmínky poruší.
Proč tohle všechno děláme?
Není to jen kvůli ušlému zisku, který bychom mohli použít na další rozvoj Kalhotkomatu. Horší je, že i několikrát za měsíc řešíme situace, kdy slečna zákazníka podvede a za peníze poslané bokem mu nic nedoručí. Zákazník se pak obrací na nás se slovy "vždyť slečna ale prodává u vás na Kalhotkomatu?!". To poškozuje naše jméno. Navíc se množí i případy výhrůžek, kde "zákazník" zjistil jméno slečny z jejího bankovního účtu. Snažíme se tedy chránit všechny zúčastněné.
Věřte, že řešení těchto situací je i pro náš tým nepříjemné - a raději bychom čas a prostředky investovali do vývoje dalších funkcí.

Pardon , ale nemůžu neregovat : protože to po mě pán chtěl a píšeme si normálně o životě , neobchodujeme mimo Kmatu :) což jsem posilala i screeny z naši normální konverzace na mailu :) píšeme si tak nejspíše měsíc a jelikož si pan restartovat telefon a zapomněl heslo, tak si udělal nový mail , tak mi napsal a požádal o znovu poslání mého mailu, což i když jsem psala, že nemůžu posílat mail, tak přece jen píšeme si dlouho na to, abych mu ho neposlala. Věci si normálně kupuje na Kmatu

Náš automat vyhodnotil, že ve svém chatu porušila naše podmínky. Požádali jsme ji, aby nám poslala screenshoty chatu, kolem daného vyhodnoceného času. Zatím to neudělala. Čekáme.
Update: slečna nám poslala konverzaci. A opravdu sdílela svůj mail. Dokonce ve fotce. (Algoritmy na rozpoznávání znaků z fotek ale dnes již fungují výborně). Nutno dodat, že toto nebylo první pochybení a poprvé jsme ji důrazně upozorňovali, aby se to již neopakovalo (jako to děláme u všech).