Rezervace objednávky

Mooncake
Ahojky, jak to máte holky s rezervací objednávky? Poslední týden se mi 2x stalo, že zákazník si objednávku rezervoval, takže ji samozřejmě nikdo jiný nemohl koupit, a nakonec z toho bylo prd, protože nezaplatil. Ale až po několika dnech. Já bych rezervaci dala maximálně 24h, protože tohle je opravdu otravné. Opět tu má chlapec rezervované kalhotky nejméně 3 dny, a stále nic. Už nepočítám s tím, že je skutečně objedná. Jaké máte zkušenosti vy, prosím?
St3eT
Upřímně moc smysl v rezervaci objednávky nevidím, buď to chci a platím hned a nebo to prostě nechci. 🤷‍♂️
Metalkrasavice
Nejlepsi je když neodpovídá na zprávy 👍
Kar0514
Pokud jsou v rezervaci více dní, napíšu mu, jestli má o ně zájem. Většinou zapomenou a po mé zprávě zaplatí. Jednou se stalo, že si zrušil účet, tak jsem požádala KM o zrušení rezervace.
Makin
U mě pokud zákazník nezaplatí hned, tak už většinou nezaplatí. Takže u rezervovaných věcí z toho u mě málokdy něco je, spíš nic. Nevím, jestli je to tím, že si někteří zákazníci třeba dají do rezervace 10 věcí, a pak si z nich ještě vybírají a vyberou si jednu, dvě, nebo tím, že pokud nezaplatí hned, zapomene na to, a pak už je mu třeba i blbý zaplatit pomalu po týdnu, nebo i po uplynutí rezervace. Těžko říct. Já bych teda dobu nezkracovala na 24 hodin, protože někdy může trvat převod dýl, ale myslím, že max. 4-5 dní by stačilo bohatě, teď je to, pokud se nepletu, 7 dní.
Zobrazit 3 odpovědi
Malá Víla
Jak kdy. Vetsinou se da poznat podle toho, kolik ma objednavek. Ale taky se mi stalo, ze zaplatil i clovek, u ktereho jsem to uz necekala. Jinak rezervaci muzes sama zrusit, pokud si myslis, ze to nema cenu. V rezervaci maji napriklad kalhotky i zakaznici, kteri plati prevodem. Protoze prevod trva dlouho, tak se jim kalhotky takhle "drzi". Ja uz jsem se naucila to ignorovat a neresim. :)
Zobrazit 3 odpovědi