Reklamace - nevoní mu

Kristyna1
Ahoj holky uz se vám to stalo, že jste nosily pro zakaznika a on pak reklamoval že mu to nevonělo? Byla to jeho prvni objednávka zde ( dle profilu ). Prý mu nevoněly silonky. Nikdo jiný neměl nikdy problém spíše naopak. Pán si zaplatil fotky video, 3 dny nošení a vynechání koupele. Nyní chce vrátit celou částku, je ochotný zaplatit za dopravu . Takže má video fotky apod zdarma? Zdarma si doma bude čichat ?? Na odpověď KM se zatím 2 dny čeká... Ještě dodám poslala jsem uterý ráno a hned ten den jela zásilka svozem na depo. Pán vyzvedl až v pondělí. Děkuju za zkušenosti
PrsaticeE
Já nechápu, že tu mají možnost reklamace. To je dle zákona na použité věci?
Zobrazit 5 odpovědí
Kristyna1
Takže holky bacha na Kopecky123, labilní idiot
Kristyna1
Uzavřeno v můj prospěch, protože pán nevysvětlil 🙏🏻😊 tak mám ošklivé hodnocení, ale jinak to bude fajn
Zobrazit 3 odpovědi
Bernadette
Dopadlo to nějak? Nebo ještě ne ?
Zobrazit 4 odpovědi
Kristyna1
Dalši reakce:" Ja s týmto nesúhlasím a tvrdím, že tovar ktorý som si objednal nespĺňal popis a stav na ktorom sme sa dohodli, nechajme to na vyjadrenie kalhotkomatu a pak to môžeme presunúť na správny orgán. To je z mojej strany všetko." 😂😂
Kristyna1
A taky to byla dobírka a vyhrožoval že nevyzvedne 😁😁 problémista od začátku
Zobrazit 1 odpověď
Kristyna1
No mám dost, zakaznik:"Slečná je dobrá klamárka akonahle som si tovar prevzal kompletne sa jej správanie zmenilo, sranda aká bola milá a tak veľmi chcela aby som si to prevzal, bol som ňou brutálne oklamaný." Takze jak mile někomu nevonime, jsme lhařky 😄👍🏻
Zobrazit 7 odpovědí
Malá princezna
Jak to pokračuje? Zajímalo by mě i tady vyjádření KM, dají se tady nějak označit?
Zobrazit 4 odpovědi
Dobroděj
Ubožák.
Rick
Že vždycky ti nejvíce padnutí zákazníci jsou ze slovenska :D By mě zajímalo na které planetě platí lhůta 14 dní pro bazarové (použité) zboží. Taky by mě zajímalo s jakým odůvodněním by to dával na SOI, ten podmět by byl určitě geniální, něco jako. "Koupil jsem si od paní přes internet použité oblečení a ono mi nevoní, přesto mi obchod/prodávající nechce vrátit peníze". Chtěl bych vidět výraz toho úředníka :D. Mimochodem SOI/ČOI neřeší výsledek řešení reklamace/vratky, ale správnost průběhu, takže aby se něčeho domohl mohl by to dát na soud, ten by taky musel být super :D
Zobrazit 1 odpověď
oh.baby88
Držím palce ať to dobře dopadne🙏Obchodovat s některými jedinci je za trest. Nedej se! 😍
Kristyna1
Další aktualizace.. takže jsou pravidla nad KM které KM musí dodržet, řika pán 😀
Nellisander
Bože to je debil.. připomíná mi chováním jednoho zákazníka, co mi tady vyhrožoval a doteď si vesele dál nakupuje a nijak se to nevyřešilo
vlhkacarinka
Ahoj, držím ti opravdu všechny palce, co mám. Řešila jsem něco podobného, nedala jsem se a proplatila se mi objednavka v plné výši. Oni to radi zkoušejí, aby měli produkt zadarmo;). Hodne stesti!:))
Kristyna1
A také přidám úryvek z centra nápovědy : // Záruka vrácení peněz Vaše peníze jsou u nás naprosto v bezpečí. Slečna vám objednané zboží nebo službu vůbec nedodala? Nebo dodala něco jiného, než slíbila? Žádný problém! Stačí nás kdykoli kontaktovat na detailu dané objednávky a my se budeme záležitostí zabývat. Já ale dodala vše jak bylo dohodnuté.
Kristyna1
😄aktualizoval : "preplatím jej dopravu, ale s balíčkom som nespokojný, navyše je to objednávka cez internet kde mám lehotu vrátiť balíček do 14 dní. Môžem sa obrátiť aj na Slovensku obchodnú inšpekciu ak budem k tomu nútený pretože stále sa jedná o internetový oficiálny predaj. Stále pristupujem na radikálnu cestu a riešenie kde som ochotný preplatiť dopravu, ale balíček určite nie ak som s tým nespokojný a vôbec to nespĺňalo popisok produktu. Máte navyše všade reklamu, že v prípade nespokojnosti to viete veľmi rýchlo vyriešiť."
Zobrazit 5 odpovědí
Kristyna1
Teď ještě doplnil "Produkt nespĺňal to, čo sa písalo v popise, navyše sa tam píše že je to nosene a pod. z čoho skutočnosť nevyplývala. Balíček som si prevzal a vôbec to tak nevyzeralo. A vám to v podstate môže byť jedno s čím konkrétne. Jedná sa o internetový predaj kde podľa zákona o ochrane spotrebiteľa ja ako spotrebiteľ, mám nárok na odstúpenie od zmluvy na základe uzatvorenej na diaľku ktorá neprešla viac ako 14 dní. Nemám problém to posunúť na prešetrenie správnemu orgánu." 🤦🏻‍♀️
Zobrazit 7 odpovědí
Kristyna1
Ahojky, KM reagoval, doporučil mu udělit nizší hodnocení a zeptali se jaké navrhuje řešení. Mele pořád dokola , že chce prostě vrátit celou častku a že se obrátí na obch . Inspekci 🤦🏻‍♀️
Zobrazit 2 odpovědi
Modrovláska
Až se to vyřeší, poprosím o Nick, ať si dáme bacha, kdyby pod ním pokračoval vesele dál...
Zobrazit 2 odpovědi
Anonymníkráska
To je nehorázná drzost od nej, snad mu reklamaci neschválí 😊
Makin
Ale to je to riziko se kterým zákazník musí počítat, jako že mu vůně prodávající, od které objedná, nemusí vyhovovat. Já myslím, že i většina zákazníků to tak bere - že si objednají věci, aby vyzkoušeli, jestli jim ta konkrétní slečna bude vyhovovat nebo spíš ne. Tady je to vždycky z pohledu kupujícího zajíc v pytli, u žádné slečny nikdy nikdo neví, jestli se mu vůně bude líbit, nebo ne. Každýmu se líbí něco jinýho, navíc tohle by mohl taky napsat každý, užívat si a nechat si vracet peníze i za fotky. Podle mě to na reklamaci není. Na reklamaci by bylo, kdybys mu poslala jiné zboží, vykašlala se na fotky, nebo poslala třeba jinou barvu silonek, atd...
Zobrazit 1 odpověď
Blondýnečka
Kdyby bylo nejhůře a Km by ti reklamaci neuznal ke tvému prospěchu , tak můžete alespoň udělat kompromis , půl na půl , půlku ti necha za video a foto , půlku vratíš za silonky , protože ve fotkach a videu tedy problém neměl.
Zobrazit 2 odpovědi
Kristyna1
Vytahuje paragrafy , že zboží nebyli dodáno v uvedeném stavu a tedy vrátit plnou částku , že to není na čem jsme se dohodli a nesplnilo jeho očekávání.
Zobrazit 3 odpovědi
Kristyna1
Holky moc díky za vaše povzbudivé komenty 💙