Reklamace - nevoní mu

Kristyna1
Ahoj holky uz se vám to stalo, že jste nosily pro zakaznika a on pak reklamoval že mu to nevonělo? Byla to jeho prvni objednávka zde ( dle profilu ).
Prý mu nevoněly silonky. Nikdo jiný neměl nikdy problém spíše naopak.
Pán si zaplatil fotky video, 3 dny nošení a vynechání koupele.
Nyní chce vrátit celou částku, je ochotný zaplatit za dopravu .
Takže má video fotky apod zdarma? Zdarma si doma bude čichat ??
Na odpověď KM se zatím 2 dny čeká...
Ještě dodám poslala jsem uterý ráno a hned ten den jela zásilka svozem na depo. Pán vyzvedl až v pondělí.
Děkuju za zkušenosti
3


PrsaticeE
Já nechápu, že tu mají možnost reklamace. To je dle zákona na použité věci?





Malá princezna
Jak to pokračuje?
Zajímalo by mě i tady vyjádření KM, dají se tady nějak označit?

Že vždycky ti nejvíce padnutí zákazníci jsou ze slovenska :D
By mě zajímalo na které planetě platí lhůta 14 dní pro bazarové (použité) zboží.
Taky by mě zajímalo s jakým odůvodněním by to dával na SOI, ten podmět by byl určitě geniální, něco jako. "Koupil jsem si od paní přes internet použité oblečení a ono mi nevoní, přesto mi obchod/prodávající nechce vrátit peníze". Chtěl bych vidět výraz toho úředníka :D. Mimochodem SOI/ČOI neřeší výsledek řešení reklamace/vratky, ale správnost průběhu, takže aby se něčeho domohl mohl by to dát na soud, ten by taky musel být super :D

oh.baby88
Držím palce ať to dobře dopadne🙏Obchodovat s některými jedinci je za trest. Nedej se! 😍



A také přidám úryvek z centra nápovědy :
// Záruka vrácení peněz
Vaše peníze jsou u nás naprosto v bezpečí.
Slečna vám objednané zboží nebo službu vůbec nedodala?
Nebo dodala něco jiného, než slíbila?
Žádný problém! Stačí nás kdykoli kontaktovat na detailu dané objednávky a my se budeme záležitostí zabývat.
Já ale dodala vše jak bylo dohodnuté.

😄aktualizoval : "preplatím jej dopravu, ale s balíčkom som nespokojný, navyše je to objednávka cez internet kde mám lehotu vrátiť balíček do 14 dní. Môžem sa obrátiť aj na Slovensku obchodnú inšpekciu ak budem k tomu nútený pretože stále sa jedná o internetový oficiálny predaj. Stále pristupujem na radikálnu cestu a riešenie kde som ochotný preplatiť dopravu, ale balíček určite nie ak som s tým nespokojný a vôbec to nespĺňalo popisok produktu. Máte navyše všade reklamu, že v prípade nespokojnosti to viete veľmi rýchlo vyriešiť."

Teď ještě doplnil "Produkt nespĺňal to, čo sa písalo v popise, navyše sa tam píše že je to nosene a pod. z čoho skutočnosť nevyplývala. Balíček som si prevzal a vôbec to tak nevyzeralo. A vám to v podstate môže byť jedno s čím konkrétne. Jedná sa o internetový predaj kde podľa zákona o ochrane spotrebiteľa ja ako spotrebiteľ, mám nárok na odstúpenie od zmluvy na základe uzatvorenej na diaľku ktorá neprešla viac ako 14 dní. Nemám problém to posunúť na prešetrenie správnemu orgánu." 🤦🏻♀️


Modrovláska
Až se to vyřeší, poprosím o Nick, ať si dáme bacha, kdyby pod ním pokračoval vesele dál...

Anonymníkráska
To je nehorázná drzost od nej, snad mu reklamaci neschválí 😊

Makin
Ale to je to riziko se kterým zákazník musí počítat, jako že mu vůně prodávající, od které objedná, nemusí vyhovovat. Já myslím, že i většina zákazníků to tak bere - že si objednají věci, aby vyzkoušeli, jestli jim ta konkrétní slečna bude vyhovovat nebo spíš ne. Tady je to vždycky z pohledu kupujícího zajíc v pytli, u žádné slečny nikdy nikdo neví, jestli se mu vůně bude líbit, nebo ne. Každýmu se líbí něco jinýho, navíc tohle by mohl taky napsat každý, užívat si a nechat si vracet peníze i za fotky. Podle mě to na reklamaci není. Na reklamaci by bylo, kdybys mu poslala jiné zboží, vykašlala se na fotky, nebo poslala třeba jinou barvu silonek, atd...

Blondýnečka
Kdyby bylo nejhůře a Km by ti reklamaci neuznal ke tvému prospěchu , tak můžete alespoň udělat kompromis , půl na půl , půlku ti necha za video a foto , půlku vratíš za silonky , protože ve fotkach a videu tedy problém neměl.
