Reklamace - dlouhá doba doručení přes zásilkovnu

Miumi
Hezký den, neprodávám tady dlouhou dobu a chtěla bych se zeptat na Vaši zkušenost. Řeším teď se zákazníkem reklamaci. 24.11. si u mě objednal kalhotky (pár dní nošení) a další zboží, dle dohody jsem ve středu 30.11. balíček odeslala. Bohužel balíček na zásilkovnu k vyzvednutí stále nedorazil a jíž včera zákazník objednávku reklamoval. Jedná se o Z-box ve velkém městě, na webu se mi tato zásilkovna ukazuje jako zaplněná, což bych v tomto předvánočním čase čekala. Mrzí mě vynaložená snaha a peníze za balení (balím vakuovačkou), zbytečná cesta na zásilkovnu, dny nošení kalhotek atd. Máte prosím někdo nějakou zkušenost, pokud nastane chyba na straně dodavatele? Peníze připadají automaticky zákazníkovi? Děkuji a přeji hezký den😊
Makin
Mám pocit, že občas někdo napsal do fora, že pokud to ztratí zásilkovna, tak se to řeší tak, že se zákazníkovi vrátí peníze, ale prodávající se odměna normálně vyplatí. Berou to tak, že jsi to odeslala a že za to nemůžeš, že se to ztratilo, nebo opozdilo. Ale uvidíš.
Blondýnečka
Mám to teď s poštou , odeslany balík je už týden jako ,, odesláno “ vlastně nikdo neví kde je 😳na reklamaci jsem zvědavá
Zobrazit 6 odpovědí
vlhkacarinka
Cituji ,,Pokud nelze zásilku dodat z důvodů problému na straně Zásilkovny, pak se věc snažíme řešit férově pro všechny strany.”..toto mi psali před 5.ti dny:)
Zobrazit 9 odpovědí
vlhkacarinka
Ahoj, ja jsem ted resila neco podobneho. Zasilka dosla po 4 dnech do Z-boxu. Stalo se mi to 2x za posledni 2 týdny. Kontaktovala jsem v tom pripade KM, kdyby nahodou byl problem, jestli jako prijdu o penize a jestli dorucovani 4 dny jim prijde v poradku. Napsali mi to, ze to vzdy resi fer vuci zakaznikoj i prodavajici..
Kaczulienka
S takovou reklamací nemám zkušenost ale teď si objednávám hodně balíčků na výdejnu co mám hned pod barákem. Když je to výdejní místo plné, tak mi zásilku automaticky přesměrují jinam a netrčí někde v depu