Reklamace

Lady666
Můj profil Moje nabídky
Jsem zklamaná z přístupu adminů, dnes u mě zákazník reklamoval video se slovy, že odkaz nefunguje, odkaz jsem zkontrolovala vše ok.
Video stažené 45x, všem video bez problémů šlo stáhnout a poté přehrát.
Případ jsem eskalovala na adminy s tím, že ať klidně odkaz zkontrolují a požadavek vyřeší.
Admini mi odpověděli, že věří, že je odkaz nefunkční a ať svou chybu opravím, případně zákazníkovi vrátím peníze.
Video je za 100kč.
Nemám, co opravovat, chyba není z mé strany.
Setkal se někdo s něčím podobným?
1




Vdolka
Včera podobně u mně, ale s tím,že video již bylo po expiraci, proto mam v profilu napsáno, že pokud odkaz nefunguje,ať mi zákazník napíše a dám nový odkaz do chatu, většina zákazníků ok,ale někdy se najde někdo, který místo,aby napsal,hned sáhne po reklamaci. :((

Hezký den, mrzí nás, že nejste spokojena s řešením reklamace. Provedli jsme kontrolu postupu našeho administrátora i funkčnosti vašeho odkazu.
Odkaz, který máte v nabídce opravdu našemu administrátorovi na kliknutí nefungoval. Stejně tak nefungoval ani při kontrole dalším dvěma kolegům. Věříme tedy, že se ani zákazníkovi nepovedlo soubor stáhnout.
Podařilo se nám ale zjistit, že když odkaz místo kliknutí na něj zkopírujeme a vložíme v prohlížeči do nového okna a dáme enter, pak se opravdu spustí stahování souboru. To může být způsobeno chováním úschovny samotné nebo chováním internetového prohlížeče. Kde přesně je chyba nedokážeme z naší strany zjistit.
Pokud zákazník nebyl informován o složitějším postupu stažení a k souboru se nedostal, je objednávka reklamována právem.

Victoria
Poslala bych nový odkaz do chatu a řekla bych, že to má v chatu že opravené 😃 Týpek očividně chtěl video zadarmo

Bernadette
To se mi nikdy nestalo, eskalovala bych problém i po ukončení objednávky. To se museli splést.

Mooncake
Mně zákazník vrátil video za špatnou kvalitu, po tom, co ho už pár dní musel mít, protože jsem novou objednávku týden nedostala. Bylo za 150 korun a z fotek bylo jasně poznat, jakou kvalitu video má.
Já jsem teda peníze nechala vrátit, ale zákazníkovi jsem napsala svoje. Jestli to teď bude tak, že si tou koupí, vyhoní, a vrátí... Bez komentáře.