Problém na zásilkovné

Mooncake
Můj profil Moje nabídky
Zdravím, ptám se spíš proto, jestli někdo nemá podobný problém...
V pondělí jsem odevzdávala balíček na zásilkovnu, a doteď mi nepřišlo potvrzení, že byl balíček odeslán.... Raději už jsem změnila i datum odeslání, protože nechci dostat méně procent kvůli něčemu, za co nemůžu.
Dnes jsem tam byla a oni mi řekli, že jim nějak vyklouzl ze systému či co a že ho pošlou s další várkou. Ale to znamená více dní čekání, což není úplně ideální.... Co jste v tomhle případě dělaly, slečny? Bojím se, že prádlo vyčichne..
0


Dobrý den,reaguji jako zákazník.Tento týden objednáno 6 ks kalhotek od různých slečen z různých částí ČR.Vše doručení přez zásilkovnu.Kalhotky odeslané v pondělí dopoledne dorazily ve středu.Kalhotky odeslané v úterý stále na cestě.Dokonce jedny kalhotky udajně k vyzvednuti v Z boxu po 2 dnech-info formou SMS -v apce Zásilkovny úplně jiný údaj-kalhotky k nenalezení.Přestávám si nechávat posílat věci přez zásilkovnu.Maj tam nehorázný bordel.Objednám kalhotky včas,hned zaplatím ,slečna odešla dle domluvy a vše na prd.

Malá Víla
Ahoj, pokud posílám v pondělí a v úterý není zadán, tak neřeším. Pokud je středa ráno, je to divné. Pokud je středa večer, tak už je většinou balík v háji :D

Ahoj 😘 zo zasielkovnou je poslednu dobu problem,nezvladaju napor objednavok a tiez zamestnavaju nespolahlivych ludi(mozno len moj pripad). Ale stalo sa mi viackrat,ze prijali zasielku,ale ju nezaregistrovali, a ta sa stratila. Potom som to musel riesit s adminom. Slecne som potom vzdy vyplatil nejake spropitne naviac,alebo jej dal sponzorske,aby neprisla o peniaze,kedze ona si vsetko splnila,ale pokazil to niekto iny.