Přišel jiný balíček? Wtf

meowmeow
Zdravím, stala se taková divná situace - poslala jsem kalhotky a ty zákazník vyzvedl, ale na zásilkovně vyzvedl jiný balíček, sukni, kterou zřejmě poslala jiná slečna. Číslo zásilky na jejím balíčku ale odpovídá číslu, které je na mém štítku, zároveň jsem balíček odeslala a to by asi nešlo, kdyby ho daná slečna poslala dřív?
Jak takovouhle situaci řešit?
0


Podle toho co tady píšeš tak tvůj balíček by mohl být ještě tam kde si ho podávala. Jestli se ten štítek odlepil a dostal na jiný balíček tak tvůj může být ještě tam. A nebo bude viset v systému dopravce jako neoznačený a nedoručitelný. Zkus kontaktovat podporu zásilkovny a oni ten balíček mohou dohledat. Já měl kdysi podobný problém , že balíček od slečny nedorazil , ale po urgencích slečny i popisu jak byl zabalený se balíček podařilo tenkrát dohledat a našel si cestu ke mě. Dodnes se z něho raduji :))

Bernadette
Nikdy se mi to nestalo , dej nám vědět jak to dopadlo a jak se to stalo a že zrovna s balíčkem odtud je to mazec. Dej vědět, děkuji.

Anonymníkráska
Já bych napsala adminům a počkala tady na odezvu slečny, co poslala sukni případně zákazníka, co dostal tvůj balíček. Pokud admini odpoví, že k žádné chybě nedošlo a nikdo by se ti zde neozval, tak bych přistoupila k názoru, že zákazník udělal to samé, o čem psala Jupiter. 😁

Ahoj. Bylo zdokumentováno od zákazníka, že dostal něco jiné? Poslal foto? Popřípadě si o něj zažádej. Proč se ptám. Měla jsem podobný problém. Záměna balíčku ovšem pod stejným číslem. Zákazník problém řešit nechtel. Nakonec vyšlo na jevo, že zákazník mlžil. Dostal co si objednal, jen ale asi kvůli komunikaci a určitému ,,adrenalinu,,? 🤷♀️ tvrdil že ne. Chtěla jsem foto co dostal, údajně hned vyhodil. Tím bylo vyřešeno. Určitě bych se obrátila na podporu KM, pokud se nejedná o podobný problém jako u mě.