Pomoc - objednávky a proplácení

honeybunny_
Čauky, holky.. Stalo se vám někdy, že se vám v pondělí neproplatily všechny objednávky? 😀 Z 85 se mi jich proplatilo 75. Všech 85 se v pátek večer změnilo na "k proplacení", 75 se v neděli večer změnilo na "proplaceno" a v pondělí ráno byly klasicky peníze za ně převedeny na účet. No každopádně těch 10 zbývajících mi pořád visi v objednávkách jako "proplácí se", a to už od tý neděle večer. 😀
Na KM jsem psala už včera ráno, i s printscreenem toho, že se objednávky zasekly v proplácecím procesu, ale pořád nic, žádná odpověď.. Tak mě zajímá, jestli se to už nějaký z vás taky stalo, nebo co to má být. 😀
(I těch 10 co je pořád ve stavu proplácí se byly uskutečněny před pátečním večerem).. Díky za odpověď. 😄
0


Bohužel nám banka nečekaně část plateb z hromadného převodu vrátila zpět na náš účet, přestože ihned po převodu jsme obdrželi potvrzení, že je vše v pořádku. Původ chyby i nadále prověřujeme.
Z technických důvodů k výplatě objednávek ve stavu "Proplácí se" dojde výjimečně až v další nejbližší termín, tedy v tuto neděli, plně v souladu s obchodními podmínkami.
Za tyto nečekané komplikace se omlouváme.

MadamMaci
Jojo, předpokládám, že to nezvládli zadat a přijde to příští týden. Je mi jedno kdy to přijde, když to přijde :-)

Comtessa
Ahoj, také mám dvě co se stále proplácí. Díky za informaci, většinou to nekontroluju

Anonymníkráska
Ahoj, teď jsem se koukala a mám seklé dvě objednávky jako “Proplácí se”. 😄