placení poštovného prodávajícími

dvě kočičky
zdravím, chtěla bych se zeptat, jak je možné že z nabídky u které napíši záklaní cenu je mi strženo poštovné ať je jakékoliv? (někdy je 60 někdy 120) Jak máme nastavit fér cenu pro zákazníka, když poštovné může stát jinak a tudíž je nám prodávajícím vyplaceno méně než to co jsme původně zapsalaly k nabídce. Nešlo by alespoň aby se příplatkové služby platily ze strany kupujících? Myslím že by to bylo fér než abych za to že den nosím kalhotky, pečlivě je zabalím, vytisknu štítek a dojdu na zásilkovnu dostala na konci 75 korun ( z původních 300)
1


Cenu si každá můžeme nastavit tak, aby se nám to vyplatilo, ale pokud bys chtěla 300 Kč čistého, musela by cena za kalhotky být 457 Kč. Vlastně si to děláme samy tím, že ceny máme nízké a zejména nové slečny v dobré víře získat zákazníky dávají jakoby zaváděcí ceny, než jim dojde, že to není vlastně přivýdělek, ale charita :). Proto se to tu mění na video a online služby - protože ty se vyplatí mnohem, mnohem víc. A já mít čas a hlavně soukromí, taky se tomu víc věnuji.

Nestydatka
U zasilkovny to tak nastavené být musí, protože jinak by nešla pořešit anonymita (posíláme jako PO a ne jako FO).
U pošty se nic nestrhava, ale pozor na Slovensko, tam je poštovné 2x dražší a to je teprve překvapení!