Odeslat / neodeslat

Jupiter
Ahoj holky. Prosím o radu.
Určitě máte některá z Vás zkušenost.
Zaplacená objednávka (spodní prádlo) a zákazník z ničeho nic smazal účet 🤷
Zítra ráno bych měla odeslat. Teď nevím, co s objednávkou ☹️ odeslat? Neodeslat? Prosím o radu. Děkuju moc
0



Victoria
Pokud to je zaplacené a neni to na dobírku, tak to normálně odešli.

Makin
Nemám zkušenost, ale některé holky občas píšou, že se tohle děje. Zákazník objedná, z nějakého důvodu si saže účet, prodávájící odešle, zákazník i tak dost často vyzvedne. Takže pokud je to zaplacené, odeslala bych, neodeslala bych jedině, kdyby to byla dobírka...

RoztomilaNala
Ahoj, pokud to neni na dobirku, tak bych to neresila a proste odeslala. I kdyby si to ve finale nevyzvedl, tak ti vse bude proplaceno. Sice je potom skoda, ze spodni pradlo mohlo delat radost nekomu jinemu a ja mam treba rada, kdyz mi pak zakaznik pise, co s tim dela, ale co uz. Kdyz uz jsi to onosila, je skoda to nechat tak, kdyz to zabralo nejaky cas :)


Bernadette
To mě se to stalo už. Dost mě to štvalo. Řešila jsem to .
Jediná možnost nyní je zabalit a normálně odeslat ... u mě 100% zákazníků po objednávce a vymazání si účtu a já následné odeslání , nikdy nebylo vyzvednuto, ale proplaceno po skartování.
Každopádně před vymazáním účtu jim dají možnost máte zde objednávky chcete-nechcete , řesila jsem to s KM, tak by to mohlo v budoucnu být 🤷♀️, nyní musíš odeslat .

oh.baby88
Stalo se mi to také, odeslala jsem a zákazník zásilku převzal v pořádku.