Odesílání - Zásilkovna

GingerBitch
Ahoj,
ode dneška platí na 10 dnů nařízení, kvůli kterému musí být některé obchody zavřené (obvykle posílám ve sportovních potřebách, takže mám smůlu). Dá se někde najít seznam poboček, které nadále fungují? Nechci odkládat odeslání :(
Moc děkuji za odpovědi! :)
2



Bernadette
U mě fungují zásilkovny normál a skoro všude jinde taky , když si nejsem jistá, nebo zákazník rikal že je zavřená, tak jsem tam volala ten obchod je třeba zavřený, ale vydej a prijem normalne funguje a mohl vyzvednout. Tak pro jistotu zavolat na to místo a zjistit , ale mají normálně fungovat


Zákaz manipulace s hotovostí
S ohledem na vaši bezpečnost jsme se rozhodli pro zákaz manipulace s hotovostí a dobírky tak budou hrazeny pouze platební kartou.
V případě, že Vaše provozovna není vybavena platebním terminálem, zákazník bude mít možnost uhradit dobírku jiným způsobem.
Proto prosíme – nepřijímejte na své provozovně žádnou hotovost!
Jak bude probíhat příjem a výdej zásilek
Snažíme se urychlit čas výdeje zásilky tak, aby výdej zásilky byl co nejrychlejší a bezkontkatní.
Jinak příjem a výdej zásilek probíhá standardně tak, jak jste zvyklí.
Bezpečnost
Doporučujeme nekumulovat zákazníky v provozovně a často větrat.
Doporučujeme tam, kde to půjde, zřídit výdejní okénko tak, aby zákazníci byli mimo Vaši provozovnu, a to v exteriéru.

Aktuální stav s ohledem na nařízení vlády
Vážení klienti,
rádi bychom vás ubezpečili, že se v Zásilkovně maximálně vynasnažíme udělat maximum pro to, abychom doručili vaše zásilky, které jsou již v naší logistické síti a které nám do naší sítě v následujících dnech předáte.
V souvislosti s aktuální situací kolem pandemie koronavirusu a rozhodnutím Vlády ČR zpřísnit bezpečnostní opatření, a především uzavřít většinu obchodů v České republice, si vás dovolujeme informovat o tom, jak na vzniklou situaci reaguje Zásilkovna.
V této chvíli analyzujeme a připravujeme řešení vzniklé situace, a to společně s Ministerstvem obchodu a průmyslu, o kterém vás budeme informovat během dnešního dne.
Zároveň zjišťujeme na Vládě ČR, zda omezení skutečně platí i pro výdej zásilek z internetových obchodů na výdejních místech a v jakém rozsahu. Jakmile budeme mít vládou schválené upřesňující informace, ihned vás budeme opět informovat.
Velmi intenzivně pracujeme na tom, aby bylo možné zásilky vydávat a doručovat nadále jak na naše výdejní místa, tak na adresu zákazníků.
Všechny mezinárodní zásilky, které jste nám předali do přepravy, překročily hranice a směřují na cílové destinace, byť s ohledem na znovuzavedení kontrol na hraničních přechodech, může dojít k mírnému zpoždění v časech doručení.
Prosíme o pár hodin, abychom mohli na vzniklou situaci zareagovat.
Věřte, že vás v tom nenecháme a uděláme maximum pro to, abychom vaše zásilky zákazníkům doručili, ať již prostřednictvím výdejních míst či přímo na adresu zákazníků.

Je potřeba se podívat na zásilkovnu, kam posíláte. Na jejím detailu je napsáno, jak je otevřená.
Příklad:
https://www.zasilkovna.cz/pobocky/ziar-nad-hronom-snp-111-kancelaria-oriflame





Deisy
Já mám teď dva balíčky na poštu a jeden do zasilkovny, tak mě napadlo, napsat zákazníkovi a rozumě si domluvit odložení odeslání. Jen doufám, že pošta normálně funguje....nikde jsem tuto informaci nenašla, ale logicky by asi fungovat měla. Nevíte někdo ? 🤷🙏

Zavřené budou podle mě všechny max nějaké v tabáky atd. Ale jak píše Baculka ty pošleš, ale příjemce nebude mít kde vyzvednout.
Holky, chápu že chcete poslat co je objednané, ale ruku na srdce, je to teď skutečně důležité??? Není. Navíc si myslím, ze hodně pánů by si to z hlediska bezpečnosti ani nevyzvednulu.