Objednávka odeslaná špatnému adresátovi

Pete
Zdravím, pár dní zpět mi jedna slečna odeslala balík, který zkončil ve špatném městě na poště, na cizí jméno. Po tomhle nedorozumění mi slečna vyfotila podací lístek s tím, že jí údaje adresáta chodí automaticky.
Stalo se toto někomu? V objednávkách mám všechny kontaktní údaje zadané správně, nevím jak to řešit, nechci aby si někdo vyzvedl moji objednávku ale taky nevím jestli má cenu to natahovat.
1


Ahojky, psala jsem ti dneska ráno do chatu znovu. Byla to bohuzel moje chyba. Mám tam asi 8 objednávek a štítky si tisknu dopredu a bohuzel jsem udělala tu chybu ze jsem omylem sáhla po špatném štítku a použila ho na tvůj balíček který tak jednoduše skončil úplně jinde :/ Neboj, věřím ze to určitě spolu vyřešíme. Kal*****mat jsem už o své chybě informovala též. Navrhla jsem ti do chatu několik variant jak to řešit tak na to prosím mrkni. Moc mě to mrzi, stalo se mi to tady úplně poprvé :(

Hezký večer,
také se mi stalo , že jsem balíček odeslala na špatnou adresu. Spletla jsem objednavky. Zákazník mi napsal do chatu, že balíček si nevyzvedne ,že neví s jakeho důvodu odešlo na jinou adresu. A že to nebude dál řešit. Chyba byla na mé straně a pánovi jsem se omluvila a vysvětlila kde se stala chyba.Penize jsem si samozřejmě nemohla nechat a napsala na KM o vracení peněz zákazníkovi. Email jsem mu přeposlala do chatu. Ještě ten večer jsem od něj měla dvě nové objednávky. Po obdržení balíčku mi od něj přišlo dodatečně krásně spropitné jako kompenzace za zboží o které jsem přišla.
Tak mu touto cestou ještě jednou děkuji 💋.
A stalo se mi, že pošta popletla PSČ a odeslala balíček na jinou poštu, ale tam jsem za to nemohla. Balíček si zakaznik vyzvedl ale musel nějaké kilometry ujet.
Také si myslím, že chyba bude na straně
prodávající. Pravděpodobně popletla objednávky.

Já se přiznam že se mi to jednou stalo. Měla jsem dvě objednávky k odeslání v jeden den a u jednoho jsem napsala špatně adresu :-(. Balíček byl fuč a já musela udělat nový. Zákazník to tehdy vzal sportovně a já si od té doby dávám setsakramensky pozor aby se to neopakovalo :-)
Pokud jsi si zkontroloval svoje údaje, které tu máš uvedené ve svém profilu a nepouhlasi s tím co ti poslala slečna tak je nejspíš chyba u ni a musí ti udělat novy balíček na své náklady.

Deisy
Napiš na podporu KM 👍 mě osobně se to nikdy nestalo za celou dobu co jsem tady 🍀😊

Blondýnečka
Ahojky, nejspíše to slečna špatně napsala a odeslala někomu jinému, balíček není jak dostat zpět. :( ještě se mi sice nestalo, ale znám poštu😳