Nevyzvednutá dobírka, znovu zakoupena

Scarl4t
Můj profil Moje nabídky
Mám takovou teoretickou otázku. Spíše jak na děvčata a nakupující, tak na samotný kalhotkomat.
FOTO MÍSTO TEXTU DOLE, PROTOŽE MI NEJDE VLOŽIT (prý nevkládejte ema*l XDD)
Nicméně, z naštvanosti jsem si projížděla nápovědu a tam se vyloženě píše toto:
Když si zákazník nevyzvedne dobírku, může pak dále nakupovat?
Ano, může. Ale již nikdy na dobírku. A to ani kdyby si založil nový profil.
Je zajímavé, že právě na jeho profile už svítila jedna nevyzvednutá dobírka a opět koupil na dobírku, tak jak to teda je? Zřejmě opět nahlížíte k nakupujícím, ale na stranu prodejkyň už se nemyslí...Nevím, co si o tom myslet 😅
4


Bernadette
Dobírku vůbec nenabízím, ale viděla jsem mnohokrát profil kde byla nevyzvednutá dobírka vícekrát.
Třeba mají chybu v popisu a nebo jim to nefunguje ... pro vyjádření je dobré příspěvek zde nahlásit a zeptat se a poprosit adminy o vyjádření a pomoc ..též mě zajímá, ikdyž dobírku nenabízím.

Scarl4t
Aktualizuji toto téma, jelikož mě stále zajímá přístup a vysvětlení od adminů.

Terinka009
Teoreticky je mozne objednat podle me klidne 5 balicku v jednu chvili na dobirku a vsechny postupne nevyzvednout? Za me dobirky ne, prasarna ten, kdo nevyzvedne. Nenabizim ji, a to ani zakaznikum, kteri vyzvedavaji. Pouze jednou jsem udelala vyjimku..

honeybunny_
No, už vícekrát jsem si všimla, že měl zákazník víc, jak 1 nevyzdvedlou dobírku (i 2-3). Takže na ni nejspíš může nakupovat opakovaně, přestože opakovaně nevyzvedává. 😁

Scarl4t
https://uloz.to/shared/folder/bWPwV3DrwwE1#!ZJDkZmR2AGZjZQtjMwSxAzVkZwZlAQSSq3qvZ3AHF2WgLwSyAN==