Nefunguje nahrávání souboru přímo k nabídce

RoztomilaNala
Můj profil Moje nabídky
Všimla jsem si, a nejsem jediná, že je zřejmě problém v nahrávání souborů přímo k dané nabídce. Včera, když jsem nahrála soubor k soukromé objednávce, označil se jako "nahraný", objednávku jsem odklikla jako "hotovo", načež mi zákazník psal, že u ní žádný soubor není. Na úložiště KM se sice nahrál, takže jsem poslala odkaz, ale k nabídce už ne.
Obecně je nahrávání z telefonu problematické, často se přerušuje, nenahraje se do konce.... Ale to už nevím, jestli je problém KM, nebo našich zařízení :D
2



Denisa93
Dnes nefunguje nahrávání ani mě. Nefunguje mi nahrávání do souboru zde. Píše pouze čeká na nahrání. Jak na pc (win 11) tak ani z iphonu nejde nahrát.. Pokaždé jsem zkoušela jiné video, takže pochybuju, že je chyba u mě.
Asi by bylo fajn, kdyby zde byla online podpora. Je dost blbý, když mám teď zaplacený chat s aktuálním videem a já to nemám jak provést. Stejně tak ztrácím svůj i klientův čas...

Verrr
Taky jsem s tím měla chvili problem. Pak jsme s jedním zákazníkem přišli na to, ze je potreba chvili pockat a video co je u nabidky se nacte☺️ (asi 5 minut to trvalo) ale Chapu, ze to je na nic, ze někdo čekat nechce atd.

Anonymníkráska
Já mám posledních X dní problém s tím, že zákazníkům nejde pustit audio z odkazu na uložiště KM.