Nakupující, ztráta objednávek .

Bernadette
Můj profil Moje nabídky
Zajímám se, nakupující nakoupí videa, audio, fotky a pak vše ztratí... žádá o zpětné poslání vše by měl mít v mailu...! Občas mám i nastavená určité stažení, mě to v nějakých případech štve , třeba po půl roce když se ozve nebo po roce, když je to chvilka od prodeje prosim (ale nechápu, že to nemají v mailu, nebo jsou líní) , poslední storno ztratil objednávku a neměl žádal o zpětné poslání po pul roce (řekla jsem vše je v mailu) nakonec si to koupil a pak stornoval!
Je to individuální, ale to přeci nejde ne , abych tady zpětně všem posilala věci 🤷♀️ to není má povinnost , občas už nějaké videa nemám atd... jeden člověk mi nevadí , představte si , že to tak dělají všichni . Co vy na to .?
2


Makin
Hele pokud dostane odkaz na nějaký Uložto, tak si to video přece může normálně stáhnout a má to v počítači. V krátké době po koupi, bych to klidně poslala, ale rok po nákupu už asi ne. Je to skoro stejný, jako by po tobě chtěl, abys mu znovu poslala kalhotky, které si před rokem koupil a pak je ztratil 🤷♀️

Anonymníkráska
Mě se to stalo jednou, ze kupující ztratil odkaz, ale poslala jsem mu ho, tak byl rád 😊

JmenujiSeNatalka
Taky se mi stalo ale asi jen dvakrát takže jsem odkaz dohledala a poslala znovu,vše ok . Ale kdyby se tohle dělo pořád,tak je to vyčerpávající no😅




Malá Víla
Ja jsem par takhle zpetne poslala, ale beru to tak, ze je to jejich vec.
Nekoupili si u me uloziste.
Kdyz jim prijde postou balik a vcas nevyzvednou, taky maji smulu.

Ahoj, taky se mi to nekolikrat stalo, video jsem pokazde poslala. Ale urugovani od jednoho nakupujiciho bylo dost hrube. Vsechny veci taky uz nemam ulozene a dlouha videa mi trvaji dlouho nez se nahraji, nekdy nahravam na nekolikrat. Jestli to maji na mailu tim lip, treba se vyjadri KM, jak to je s tim mailem a odkazem.:))